Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@PodniebnyMurzyn jak sie ruszam to mi lepiej bo wtedy nie jestem zastany, @Kierowca-ufo zapodalem olfen i opokan czekam na efekty ( boli jak sie prostuje w uj), @CultedelaRaison robilem z innego linku ale podobne, pierwsze 30min po cwiczeniu byla zmiana o 180, moglem robic wszystko, niestety po 30 min efekt rozciagniecia chyba zanikl a kolejna porcja cwiczen juz nie byla taka spektakularna;(. Ogolnie miewalem rwe ale to co dzis sie stalo to
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Vadzior czasami zapromieniuje na noge, sam ledzwiowy boli jak jasny uj. Chodzic moge, lezec tez, siedziec niet.. tak mocno jeszcze nie mialem. Zeby wstac z lozka to przekrecam sie na brzuch, wtedy na kolana wtedy ide do biurka i podnosze sie na biurku.... Jest szansa ze do soboty bede operatywny ? :/
  • Odpowiedz
@xyz_xyz Rozumiem, ja mam tak od 2 miesięcy ponad, tylko u mnie prócz pleców to wali po nodze.
Jak tak krytycznie jest to mała szansa, że tak szybko przejdzie. Z reguły potrzeba czasu i stopniowo odpuszcza. Poproś o zastrzyki przeciwzapalne oraz tramadol przeciebólowo. I jakiś lek rozluźniający np Sirdalud. I witaminy z grupy B na regeneracje (bez recepty masz neurobion advance). Albo sterydy od razu.
A po sylwku do neurologa i zrobić
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@KollA do pelnego wyleczenia rozumiem, jesli tylko bede w stanie sam sie zwlec z lozka, bede mogl siedziec w aucie to juz bedzie ok, ze bede jeszcze "czul" to sie z tym licze
  • Odpowiedz
@xyz_xyz Witaminy to pikuś, tamte pozostałem ogarnij u lekarza bo to one mają rzeczywiście pomóc. Witaminki to wspomaganie, ale i tak w pare dni nie dadzą efektu.
U mnie usuwają tylko to co się rozleciało i wyszło, bo to naciska na nerw i boli noga. Można żyć z kawałkiem krążka choć pełnej sprawności w tym kręgu może nie być. Ale grunt, że z nogi zejdzie ból. Poźniej rehabilitacja.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0