Aktywne Wpisy
Mireczki,
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość

mickpl +279
Ależ piękna masakra XD
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
źródło: atal
Pobierz

źródło: temp_file3702132422373715884
PobierzBTW co to w ogóle za pokaz z którego zdjęcia użyto do pic relu xD? Te pokazy mody naprawdę mają wielkie poparcie najmożniejszych serwując właśnie rzeczy na poziomie picrelu xD³?
A jak ze wsi to takiej oddalonej o 40km
To jest haute couture. Na pokazach nie prezentują rzeczy służących do ubierania na ulicy. To bardziej wydarzenie artystyczne niż folder reklamowy. A są gusta i guściki.
@vofeen: wiesz, że "eko" Produkty psują się dużo szybciej i najlepiej jeść je od razu, żeby uniknąć powstawania grzybów?
@PlatynowyJezyk: trzeba pamiętać, że pokazy mody to jest forma sztuki. Tych kreacji przecież potem nikt nie nosi na ulicy, to nie są ubrania funkcjonalne.
@rafal-paszkowski: dlaczego nie może się pojawić? Na tych półkach chyba jest tylko mniejsza temperatura i tyle