Wpis z mikrobloga

@PiotrFr od czego się tak zjarało? Płynny diesel przecież nie jest aż tak łatwopalny jak benzyna. Zwarcie w elektryce? Przecież izolacja przewodów od dawna jest z niepalnego tworzywa no i na pewno najpierw by bezpieczniki padły... Podpalenie? Rozbiegał się?
@PiotrFr: "jest latwopalny jak pojawi się ogień". Bzdura. Nie, nie robi się latwopalny "jak pojawi się ogień" W zwykłym spoczynkowym stanie musiałby stać w ogniu i grzać się przez jakiś czas i dopiero ewentualnie przy odpowiedniej ilości powietrza i temperaturze by się zapalił. Dlatego w dieslach konieczne są pompy wysokiego ciśnienia i cała reszta aparatury.
  • 2
@wtryskow:

Nie, nie robi się latwopalny


Nie, nie jest. To co tak #!$%@? z tego Land Rovera? Odpalałeś kiedyś starego diesla na mrozie?

Inna sprawa to to, że te rovery to soft hybrydy i oprócz diesla mają jeszcze 69kw silnik elektryczny


Nie zmyslaj. A nawet jeśli by to była mild hybrid, to co? Silnik elektryczny się tak pali? xD
PiotrFr - @wtryskow: 
 Nie, nie robi się latwopalny 

Nie, nie jest. To co tak #!$%@?...

źródło: IMG_20231013_133204

Pobierz
@PiotrFr: co ma odpalanie diesla na mrozie do łatwopalnosci? Nie wiem co jakieś porównanie na chłopski rozum ma do faktycznej specyfiki i właściwości tego paliwa.

Co do drugiego to tak, wyedytowałem fragment, bo myślałem, że to HSE. I nie, silnik elektryczny by się nie palił, bateria trakcyjna prędzej ;)
  • 1
@wtryskow:

co ma odpalanie diesla na mrozie do łatwopalnosci? Nie wiem co jakieś porównanie na chłopski rozum ma do faktycznej specyfiki i właściwości tego paliwa.


Polewasz szmatę ropą i podpalasz.

Wiem jakie są właściwości oleju napędowego ale jak go wlejesz do ogniska to się zapali a nie będzie parować.