The problems with Cyberpunk 2077 lie so much deeper than broken coding and poor optimization
@mvuw: Gra pod względem technologicznym chyba najbardziej zaawansowana jakie istnieją, jako jedyna w zasadzie do premiery Alana Wake 2 oferująca pełny ray tracing, zero shader compilation stutterów czy traversal stutterów i świetnie skalowalna chodząca z świętną grafiką na dobrym sprzęcie jak i po obniżeniu ustawień na słabszym. Ale tak - "broken coding and poor optimization". Można
@pablo397: Przekonamy się za tydzień kto ma racje, ale faktycznie autor tego tekstu wygląda jak frustrat skoro najgorsza ocena na PC to 80%, a on nagle wyskoczył z 35%.
Najbardziej zaskoczył mnie akapit z Dogtown. Przeczytałem parę recenzji i absolutnie każdy zachwycał się jak pięknie i unikatowo w porównaniu do całego Night City wygląda ta dzielnica, a według autora jest nudno i powtarzalnie.
@Blazeoconnor: to nie jego recenzja. Z tego co patrzyłem to tam jest wielu autorów tak jak to zwykle bywa na tego typu stronach. Co mnie zdziwiło, to że gościu był autorem wcześniej wielu typowych "hypujących" artykułów o Cyberpunku. Typu "Top 3 buildów z Cyberpunk 2.0", "Czy grać od nowa czy kontynować starego sejwa" itd. No i jakoś tam swojego niezadowolenia nie okazywał.
Gra pod względem technologicznym chyba najbardziej zaawansowana jakie istnieją, jako jedyna w zasadzie do premiery Alana Wake 2 oferująca pełny ray tracing, zero shader compilation stutterów czy traversal stutterów i świetnie skalowalna chodząca z świętną grafiką na dobrym sprzęcie jak i po obniżeniu ustawień na słabszym. Ale tak - "broken coding and poor optimization". Można się wielu rzeczy czepiać tej gry, może się nie podobać wiele rzeczy, ale wypadałoby chociaż zachować rzetelność.
@KonwersatorZabytkow: Ale przecież mój post, który zacytowałeś wspomina nowe technologie tylko w pierwszej części pierwszego zdania. Reszta tyczy się właśnie optymalizacji, która jest sensowna no i wersja PC jest bardzo dobra. I to, że w grze brakuje fizyki takiej jaką byś najchętniej chciał (czyli pewnie na poziomie GTA) to nie znaczy, że "kod jest do dupy".
Myślę, że może mieć rację, bo pisze, że dodatek jest taki sam jak podstawka - to ma sens. Jakby to nie była "największa Polska gra" to pewnie też bym nie grał.
Dokładnie tak samo jak było z oryginalnym CP2077. A ostatnio z ze Starfieldem, zanim się co niektórzy recenzenci połapali, że są zwyczajnie śmieszni. Zresztą, weź przeczytaj, bardzo sensowna recenzja.
Zresztą, weź przeczytaj, bardzo sensowna recenzja.
@zamaskowane_warzywo: No strasznie. Podsumowałem już wyżej to co napisał o "słabym kodowaniu", cokolwiek to by znaczyło (tak jakby gościu robił im inspekcję kodu źródłowego).
@yeradd: A ja nawet nie czytałem tego podsumowania, miałem na myśli recenzję. Ale niezły frustrat z ciebie, jak sobie znalazłeś jakiś fragment i zrobiłeś sobie z niego copium.
@zamaskowane_warzywo: Tak jestem frustrat bo wyciągam wnioski czego można się spodziewać po grze, która jeszcze nie wyszła i w którą jeszcze nie zagrałem z 99% opinii recenzentów, a nie jednej, w której jest napisane mnóstwo bzdur. Ok niech będzie.
@yeradd: juz #!$%@? fizyke i optymalizacje ale wlasnie niech nie nazywaja tego rpgiem jesli gra jest tak bardzo liniowa jak jest, jesli dodatek tez liniowy to fajnie bedzie zagrac ale tylko po to zeby przejsc, a nie budowac tam postac na spedzanie dziesiatek godzin w przyszlosci.
@Czekolatka: ale przecież jest tysiące wariantów, podgatunków rpg. Nazywają to RPG Akcji i tym jest. We wszystkich grach, które mają w nazwie "RPG" chcesz mieć rzucanie kośćmi do każdej akcji i do każdego dialogu? Rozdrabniając mechaniki i rozwiązania w tej grze na czynniki pierwsze rzeczywiście do tej pory się nie wszystko kleiło i dużo było głupich rzeczy. Teraz przynajmniej część mają poprawić, zobaczymy.
#cyberpunk2077
@mvuw: Gra pod względem technologicznym chyba najbardziej zaawansowana jakie istnieją, jako jedyna w zasadzie do premiery Alana Wake 2 oferująca pełny ray tracing, zero shader compilation stutterów czy traversal stutterów i świetnie skalowalna chodząca z świętną grafiką na dobrym sprzęcie jak i po obniżeniu ustawień na słabszym. Ale tak - "broken coding and poor optimization". Można
Najbardziej zaskoczył mnie akapit z Dogtown. Przeczytałem parę recenzji i absolutnie każdy zachwycał się jak pięknie i unikatowo w porównaniu do całego Night City wygląda ta dzielnica, a według autora jest nudno i powtarzalnie.
@zamaskowane_warzywo: No strasznie. Podsumowałem już wyżej to co napisał o "słabym kodowaniu", cokolwiek to by znaczyło (tak jakby gościu robił im inspekcję kodu źródłowego).