Wpis z mikrobloga

The problems with Cyberpunk 2077 lie so much deeper than broken coding and poor optimization


@mvuw: Gra pod względem technologicznym chyba najbardziej zaawansowana jakie istnieją, jako jedyna w zasadzie do premiery Alana Wake 2 oferująca pełny ray tracing, zero shader compilation stutterów czy traversal stutterów i świetnie skalowalna chodząca z świętną grafiką na dobrym sprzęcie jak i po obniżeniu ustawień na słabszym. Ale tak - "broken coding and poor optimization". Można
@pablo397: Przekonamy się za tydzień kto ma racje, ale faktycznie autor tego tekstu wygląda jak frustrat skoro najgorsza ocena na PC to 80%, a on nagle wyskoczył z 35%.

Najbardziej zaskoczył mnie akapit z Dogtown. Przeczytałem parę recenzji i absolutnie każdy zachwycał się jak pięknie i unikatowo w porównaniu do całego Night City wygląda ta dzielnica, a według autora jest nudno i powtarzalnie.
@Blazeoconnor: to nie jego recenzja. Z tego co patrzyłem to tam jest wielu autorów tak jak to zwykle bywa na tego typu stronach. Co mnie zdziwiło, to że gościu był autorem wcześniej wielu typowych "hypujących" artykułów o Cyberpunku. Typu "Top 3 buildów z Cyberpunk 2.0", "Czy grać od nowa czy kontynować starego sejwa" itd. No i jakoś tam swojego niezadowolenia nie okazywał.
Gra pod względem technologicznym chyba najbardziej zaawansowana jakie istnieją, jako jedyna w zasadzie do premiery Alana Wake 2 oferująca pełny ray tracing, zero shader compilation stutterów czy traversal stutterów i świetnie skalowalna chodząca z świętną grafiką na dobrym sprzęcie jak i po obniżeniu ustawień na słabszym. Ale tak - "broken coding and poor optimization". Można się wielu rzeczy czepiać tej gry, może się nie podobać wiele rzeczy, ale wypadałoby chociaż zachować rzetelność.
@KonwersatorZabytkow: Ale przecież mój post, który zacytowałeś wspomina nowe technologie tylko w pierwszej części pierwszego zdania. Reszta tyczy się właśnie optymalizacji, która jest sensowna no i wersja PC jest bardzo dobra. I to, że w grze brakuje fizyki takiej jaką byś najchętniej chciał (czyli pewnie na poziomie GTA) to nie znaczy, że "kod jest do dupy".
Zresztą, weź przeczytaj, bardzo sensowna recenzja.


@zamaskowane_warzywo: No strasznie. Podsumowałem już wyżej to co napisał o "słabym kodowaniu", cokolwiek to by znaczyło (tak jakby gościu robił im inspekcję kodu źródłowego).
@zamaskowane_warzywo: Tak jestem frustrat bo wyciągam wnioski czego można się spodziewać po grze, która jeszcze nie wyszła i w którą jeszcze nie zagrałem z 99% opinii recenzentów, a nie jednej, w której jest napisane mnóstwo bzdur. Ok niech będzie.
@yeradd: juz #!$%@? fizyke i optymalizacje ale wlasnie niech nie nazywaja tego rpgiem jesli gra jest tak bardzo liniowa jak jest, jesli dodatek tez liniowy to fajnie bedzie zagrac ale tylko po to zeby przejsc, a nie budowac tam postac na spedzanie dziesiatek godzin w przyszlosci.
@Czekolatka: ale przecież jest tysiące wariantów, podgatunków rpg. Nazywają to RPG Akcji i tym jest. We wszystkich grach, które mają w nazwie "RPG" chcesz mieć rzucanie kośćmi do każdej akcji i do każdego dialogu? Rozdrabniając mechaniki i rozwiązania w tej grze na czynniki pierwsze rzeczywiście do tej pory się nie wszystko kleiło i dużo było głupich rzeczy. Teraz przynajmniej część mają poprawić, zobaczymy.