Wpis z mikrobloga

@SaintWykopek: dla zasady zawsze odrzucam. Stosowanie tej praktyki to pokazanie mi wprost, że dana instytucja bardziej ceni swój czas od mojego. Niby oczywista prawda, ale przynajmniej wypadałoby się z tym kryć.
  • Odpowiedz
Stosowanie tej praktyki to pokazanie mi wprost, że dana instytucja bardziej ceni swój czas od mojego.


@Rapidos: najczęsciej to jesteś po prostu w puli kontaktów, dla których dana instytucja stosuje takie podejście - kontakty nie rokujące, nie odbierające etc
Kiedyś pracowałem przy call center to w ramach jednej instytucji mieli wskaźnik ilości nawiązywanych połączeń na jednego konsultanta od 1:1 do nawet 1:9. Zastosowanie konkretnego współczynnika było zależne od kampanii a z
  • Odpowiedz
  • 6
@SaintWykopek: Jeżeli nie dzwoni bot (a to ostatnio jakieś 70-80% połączeń) to odbieram i przedstawiam się jako kancelaria prawnicza cpd i partnerzy (albo jakaś inna nazwa). 100% skuteczności do tej pory, rozłączają się bez słowa i ewidentnie wywalają numer z bazy xD
  • Odpowiedz
a na koniec jeszcze mówi że ma dla ciebie super oferte z banku ale najpierw musisz podać swoje dane w celu weryfikacji ... iks #!$%@? de


@niemily:

to jeszcze lepiej, bo jak dzwoni windykacja to też chce weryfikować dane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SaintWykopek: Ja od jakiegoś czasu gdy już odbioorę to się nie odzywam. To osoba dzwoniąca ma interes więc czekam aż się pierwsza odezwie - w 90% przypadków łby się rozłączają nic mie mówiąc xD
  • Odpowiedz
Polecam apkę "odebrać telefon", która z automatu filtruje całe to gówno. Bez kitu, jak czytam te komenty to mam wrażenie, że wy to chyba lubicie
  • Odpowiedz
@Rapidos: A ja nie. ZaWSZE KUPUJĘ WSZYSTKO CO MI OFERUJA. Posłusznie podaję dane - Kazimierz Smoliwąs , Baciuty, gmina Bartoszyce. Potem grzecznie tłumaczę przedstawicielowi, że z Warszawy to całkiem dobry dojazd, tylko ostatnie 50 km po brukowenej drodze musi jechać, koło krzyża w lewo w piaskową drogę tylko 5 km i już będę czekał na te panele za 40 000, albo rewelacyjny żel kolagenowy, żeby zmarszczek nie miec.
  • Odpowiedz
@niemily: mi mówi, że opowie mi coś ciekawego ale muszę jej odpowiedzieć na jedno zajebiscie ważne pytanie - czy mam konto walutowe w dolarach amerykańskich ? ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@SaintWykopek: Eh amatorzy, telemarketer do ciebie czesto nie dzwoni tylko polaczenia wybranie automat ktory zapisuje czy ktokolwiek odebral pod tym numerem, ewentualnie najpierw masz polaczenie i dopiero wdzwaniany jest konsultant, on czesto nie decyduje kiedy i do kogo dzwoni tylko nawalaja polaczenia jeden za drugim.
  • Odpowiedz
@SaintWykopek: zapewne dzowni z jakiegoś kołchozu, gdzie jest używany jakiś dziko skonfigurowany dialer. To nie jest tak, ze oni dzownią i czekają do ciebie aż odbierzesz. Na osobę mogą dzownić i do 10, lub więcej (w zależności od pory dnia i jakości bazy klientów) na raz, bo dzięki temu telemarketer ciągle gada. A, że dzbany #!$%@?ą potencjalny KLientów głuchymi telefonami, lub takim czekaniem no to cóż. Pewnie w biznes wliczone.
  • Odpowiedz
@Rapidos: dla zasady czasem marnuje ich czas ciągnąc rozmowe, może jakiegoś dziadka nie namówią na super pakiet 3 par bokserek za 199,99 w modelu subskrypcyjnym, ale najczęściej - pytam skąd mają mój numer, często jest konsternacja i szukanie informacji, a jak już podadzą, to grzecznie proszę o usunięcie go z tej i z każdej innej bazy danych którą u siebie posiadają.
  • Odpowiedz
@niemily to jest jeszcze wuj. Mi tak santander zadzwonił, miałem dobry humor to poczekałem. Po minucie "nasi wszyscy konsultanci są zajęci, bla bla bla" koniec połączenia.
  • Odpowiedz