Wpis z mikrobloga

Rockstar i Naughty Dog


@Mega_Smieszek: no niestety albo stety ale należy dodać też tutaj Valve (AI robaków, symulacja wody itp jako ultra detale, które #!$%@?ą mózg, że komuś się chciało te 20 pare lat temu na to zwracać uwagę)
@le1t00: Jak dla mnie to co Valve #!$%@? przy Source 2 to jest absolutny szczyt ich smykałki technicznej.

Half-Life: Alyx czy CS2 wyglądają fenomenalnie, są piękne efekty brudnej wody i płynu w butelkach, a to wszystko zrobione na shaderach, a całe oświetlenie mapy jest tak samo prerenderowane jak wszystkie poprzednie iteracje tego silnika.

Osiągają zajebisty poziom jakości wizualnej przy jak największym oszczędzaniu zasobów, co w obecnych czasach jest rzadkością bo devowie
@mohawk: @BornToDie69 Później czytamy o wypaleniu zawodowym w branży, mobbingu, pracy po 90h tygodniowo, wielomiesięcznym crunchu, który kończy się w wielu przypadkach załamaniem nerwowym...

Detale są fajne, ale często jest to okupione wręcz niewolniczą pracą developerów.