Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

"prawa wyborcze" Ja tam nie musze mieć praw wyborczych, 1 głos nic nie zmieni. A to że demokracja jest żałosna chyba widzisz...
"niepodległość" To nie wiem jak połączyłeś z socjalistami, chyba chodzi o ZSRR nie znam się na historii.
@mvmxks: ah, lewactwo dalej udaje, ze oni maja cokolwiek wspolnego z ruchami ktore walczyly o te wspomniane rzeczy xDDDD
Fajny światopogląd, ale zostaw go sobie
Co do niepodległości chyba warto się doedukować, ze akurat wymieniony przez Ciebie związek przeszkadzał znacznie naszemu naczelnemu socjaliście w osiągnięciu niepodległości przez kraj którym dowodził
@Aokx: więc twoja wiedza na temat mitycznych socjalistów pochodzi z memów na wykopie.