Wpis z mikrobloga

  • 1
@p0kr4kk_2: No ale wiesz, emulacja to niekoniecznie taka łatwizna i trochę zasobów potrzeba. Do tego jest to emulacja w miarę nowoczesnej konsoli a jednak chodzi to lepiej niż emulacja choćby takiego Xboxa 360 czy Playstation 3.

Co też nasuwa myśl, czy Red Dead Redemption paradoksalnie będzie działać lepiej pod Yuzu niż pod Xenia i RPCS3? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
@10129: Bo to gra na Switcha, więc musi być brzydka bo jakby była ładna to zamiast chodzić na Switchu w 20FPS to by w ogóle się nie odpalała. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
@Gorion103: Najwyraźniej Yuzu jest lepiej zoptymalizowane, a 60FPS to limit moda który odblokowuje klatki do tego poziomu. Dla porównania byle gra emulowana z Xboxa 360 to maksymalne wykorzystanie GPU bo Xenia mocno polega na grafice a ona jest u mnie zbyt słaba, przez co GPU się dusi a CPU chodzi leciutko.
@supra107: Jak masz Vsync/frame limitter to nie masz bottlenecka, tylko po prostu limit fps.

Generalnie emulatory nie potrzebuja dużo silniejszego GPU od tego co jest w oryginalnym harware, tylko CPU, bo emulowane jest CPU/system/api graficzne (po stonie CPU), a GPU jest po prostu zwyczajnie używane. Czyli generalnie liczy sie jak szybko masz pojedynczy wątek w CPU, RAM i ew dostatecznie szybkie GPU (o ile jest relatywnie optymalnie wykorzystywane).

Zresztą w Switchu