Wpis z mikrobloga

@Serniczek_Szatana: nie grałem w CP w dniu premiery, pomijając bugi SF to kolejna gra bethesdy odcinek 1789. Czyli guano pozbawione klimatu. Poprawne politycznie do bólu, bez ikry. Night City ocieka klimatem i CP ma fajną fabułę.
A i mordy z Bethesdy, te facjaty zawsze są takie same XD
SF to takie 5-6/10. I pomijam tu to całe techniczne #!$%@?.
  • Odpowiedz
@wykopowicz_ka: cyberpunk zajebista giera, jedna z niewielu co ma sens, a to że przy premierze nie działała to mnie nie obchodzi i tak dopiero po roku od premiery złożyłem kompa, który udźwignął to arcydzieło.
  • Odpowiedz
A co jest nie tak ze Starfieldem? W porównaniu z Cyberkiem za czasów premiery, Starfield to technologiczny majstersztyk.


@Serniczek_Szatana Kompletnie tragiczna optymalizacja, która nawet nie jest usprawiedliwiona grafiką
  • Odpowiedz
@kidddddi: @WojtekNitrodolski @Cernold
Ale #!$%@?. Optymalizacja jest tak tragiczna, że można w to grać nawet na steam decku. Graficznie fakt, postacie są tragiczne, ale cała reszta wyglada naprawdę dobrze.
W przeciwieństwie do cp, starfield zwyczajnie działa i nie jest kompletnie #!$%@? u podstaw.
To, że jest przehypowany i jako gra zwyczajnie gorszy niż cp, nie zmienia faktu, że ogólnie technicznie przedstawia się o niebo lepiej niż cp w
  • Odpowiedz
@wykopowicz_ka: Nie, Cyberpunk 2077 to był straszny syf na premierę, do tego mocno przehypowany i mocno okrojony względem tego co zapowiadali. Redzi zasługiwali na każde słowo hejtu które dostali.
  • Odpowiedz
@GodEmperorWasRight: jedyne co w Cyberpunku jest naprawdę ok to fabuła i grafika. Wszelkie mechaniki, eksploracja, model strzelania czy model jazdy to straszne drewno. Zagrałem 80 godzin, przeszedłem i wątpię abym kiedykolwiek wrócił. Nie przewidują aby Starfield był lepszy ale jeszcze nie grałem, więc dam szansę.
  • Odpowiedz
@jandiabeldrugi: Mi się akurat strzelanie czy ogólnie walka podobała. Jazda też była ok. Z tym, że ja to ogrywałem w tym roku więc już było mocno popatchowane a wiem, że np jazdę pojazdami w którymś momencie dosyć wyraźnie zmienili. Jak próbowałem grać na premierę to tekstury drzew mi przebijały przez wszystkie inne i migotały od pierwszych minut grania więc sobie odpuściłem na te 2 lata ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@Wormditt: Bethesda rzadko naprawia swoje gry, ma od tego moderów. Wyjątkiem był Fallout76 bo był online więc nie można było do woli istalować sobie modów.
  • Odpowiedz
@Worm91: bez przesady, to nie From Software ( ͡° ͜ʖ ͡°) Skyrima naprawili szybciej niż cedep Wiedźmina 3, przynajmniej te krytyczne błędy wyzwalające grę z którymi ja miałem problemy na premierę. Fallouta 4 też dość szybko załatali. Piszę przede wszystkim o questach itp. problemach, nie wiem jak będzie z optymalizacją, bo to chyba pierwsza gra Bethesdy aż tak zjadająca kompy od czasu Obliviona.
  • Odpowiedz