Wpis z mikrobloga

  • 0
@nastolemis: O, to mamy taki sam background. Jaki masz piec?

Najważniejsze to ogarnąć sobie damosa. Mogę Ci podesłać damosa do RSa jak jeszcze nie masz.
Chyba najważniejsza zmiana względem diesla - tutaj boost i paliwo jest wyliczane na podstawie mapy zalecanego momentu obrotowego i teoretycznego "AFRa" (bo sonda wąskopasmowa) dla zadanego boostu.
Warto pamiętać o tym, że mapy korzystają z momentu obrotowego netto (na kołach) lub brutto (uwzględniona utrata momentu obrotowego ze względu na wszelkiego rodzaju tarcie generowane przez elementy silnika) - nie wiem z jakim EDC16 miałeś do czynienia, ale np. EDC16C3 miało tylko mapy netto a EDC16C36 miał również brutto.
Dobrze jest tak ustawić boosta aby nie skakał jak #!$%@? bo będziesz miał przeładowania i
  • Odpowiedz
@Marianpol: piec 2.0 tce f4rt w megane 3
jeśli możesz podzielić się damosem, byłoby super :)
dzięki bardzo za wskazówki, do czynienia miałem z c3, c34, c35, c9, c39

prawdopodobnie będę coś walczył na dniach jak znajdę chwilę, dam znać o efektach.
  • Odpowiedz