Aktywne Wpisy
Wykopowicznr1 +285
Pamiętacie babę która dostała ataku histerii bo chłop się na nią patrzył na siłce? Już wysokie obcasy zrobiły z niej męczennice hejtu XD
#p0lka #wysokieobcasy #bekazfeministek #logikarozowychpaskow #bekazlewactwa #bekazrozowychpaskow
#p0lka #wysokieobcasy #bekazfeministek #logikarozowychpaskow #bekazlewactwa #bekazrozowychpaskow
#tesla #motoryzacja #gielda #heheszki #elonmusk #technologia
@kwanty: To okładka na pół roku przed keynote Apple z prezentacją iphonea. Gdyby zareagowali, mogliby być conajmniej na miejscu Samsunga, ale uznali że nic im nie zagraża i dalej siedzieli
Google, Samsung, HTC momentalnie podjęli walkę, gdzie Nokia, Motorola, BlackBerry będąc królami rynku w ogóle nie zareagowali.... Nie wiem jak inwestorzy nie #!$%@? CEO na
Z legacy automoto zostanie gruz i kupa kamieni. Tesla za kilka lat będzie największym producentem samochodów. Potem będzie głównym producentem samochodów. Rynkiem będą się dzielić z chińskimi producentami, którzy przetrwają obecna apokalipsę... Wygląda na to że zachodnie marki zostaną tylko
Uwielbiam historię walk biznesowych na rynku technologicznym. To jak niektórzy zbudowali największe fortuny świata bo rozumieli cz go chcą ludzie, co jest użyteczne, rozumieli technologie i rynek... Przy czym po drugiej
Nic dziwnego że inni giganvi mieli wyjrbane w ihpone1 jak wcześniej parę lat taki gracz jak ms się odbił.
@Rudz1elec: wiem. Był na tym rynku przecież palm dla nich robił smartphony. Znam historię doskonale. Żyłem w tych czasach i bardzo się tym interesowałem. Mógłbym o powodach pisać godzinami. Ale to wpis o tesli
@Rudz1elec: błąd. Inni doskonale zrozumieli i dlatego przejęli rynek. Oni używali ekranów oprnosciowych i rysika. To było gówno. Prezentacja iphonea dokładnie pokazywała przepaść. Jełopy nie wiedziały tego.
Tesla idzie w rewolucje w produkcji, dokonuje jej na poziomie obniżki ceny produkcji samochodów. Nie da się z tym konkurować produkując tradycyjnie. Kto kupi samochód
@hans-olo-olo: nie obraz się, ale to jest wniosek kogoś kto nie zna tematu. Nie da się przejść w elektryki łatwo. Nie chodzi o silnik, ale o cała platformę samochodo. Powtarza się to od lat. Dziś już wszyscy to zrozumieli. Nawet Volkswagen jako pierwszy to zrozumiał kilka lat temu. Toyota też to załapała 3 miesiące temu i podjęli decyzję
Ostatecznie cena jest najważniejsza. Konsument masowy nie kupi samochodu o 20% droższego a póki co tylko Tesla zarabia na sprzedaży EV.
Pamiętasz ile było krzyku
W dodatku wydaje się, że nie interesuje go kolekcjonowanie gotówki. Ma inne cele.
On gra w zupełnie innej lidze... nie ma konkurencji.
@kwanty: To Tesla nie nadąża z budową nowych fabryk. Teraz stawiają już nową w Mexyku a właśnie trwają rozmowy pod budowę kolejnej.
Teraz przechodzą na produkcję na gigapress 9000 cybertrucka, ale to wszystko nic, bo jak otworzą fabrykę w Mexyku to tam zaczną produkować cel Elona - Tesla 2, czyli dobry i tani elektryk. Przecież Tesla 2 za 25k$ to będzie masowy, szeroki rynek.
https://vm.tiktok.com/ZGJpjK2Sr/
https://www.youtube.com/watch?v=oKSN2AzZiUo
tldr korupcja i niechęć do uzależnienia się Japonii w 100% od chińskich baterii popycha ich do nieużywania BEV, a wodór to drugi najsensowniejszy pomysł. Gdyby Muskowi się z bateriami nie udało tak szybko to te hybrydy i wodorowe mogłyby przez 10 lat być konkurencyjne.
Mam wrażenie, że Musk rozwija Teslę dokładnie tak jak trzeba. Cena jest na tyle wysoka, żeby dobrze na tym zarabiać (i