Wpis z mikrobloga

@Wygryw_z_wyboru: w m performance parts są, chyba z ~300-500 pln dopłaty a no i czy jakiś spojler? Mi się ten od m3/m4 mega podoba i też bym brał m340i bo koszty utrzymania dużo mniejsze a jak zabraknie Ci mocy to robisz stage1 i masz mocniejszy wóz od m3/m4. Ogólnie gratulacje, moim zdaniem idealna furka ale ja bym szedł w full czerń ale fajnie, że są różne gusta.
  • Odpowiedz
@JC97: Moim zdaniem tak, na pewno wiecej sensu niż teraz. Kilka dekad motoryzacji tak własnie działało. Ile taki Merc, np. choćby w SLC miał silników o tej samej pojemności i różnej mocy
  • Odpowiedz
@Wygryw_z_wyboru: Gratuluję. 340i g20 czyli moje marzenie. Niestety poza zasięgiem finansowym.

Polecam ci chociaż okleić zderzak, maskę i przednie błotniki folią. Moja A4 odebrana w kwietniu rysuje się od samego patrzenia, a myta jest w zasadzie tylko detailingowo. Żałuję, że nie okleiłem.
  • Odpowiedz
@olke moja Giulia 2.0 280km, średnie spalanie od nowości z niecałych 70k km: 14,8l/100 km. Większość miasto, czasem trasa.

@Wygryw_z_wyboru Auto marzenie. Z racji powiększonej od niedawna rodziny choruję na taką samą, tylko w touringu, ale priorytetem jest to, aby rodzina miała gdzie mieszkać, a dopiero po tym wygodnie jeździć. Oby do tego czasu (jak już może kiedyś będzie mnie stać) jeszcze B58 tam wsadzali.

Ewentualnie Stelvio Quadrifoglio, będzie lepsze do usypiania
krzysiuz - @olke moja Giulia 2.0 280km, średnie spalanie od nowości z niecałych 70k k...

źródło: temp_file1806728179241045076

Pobierz
  • Odpowiedz
@voldi to świetne auto i naprawdę z dużym potencjałem na torze. miałem przyjemność jeździć dwoma i miło zaskakuje. W dodatku można niedrogo zrobić 500KM. (ʘʘ)()
  • Odpowiedz