Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +535
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz
mirko_anonim +9
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

No ale tak, wchodzę na profil a tam same wysrywy o TVN, dobrej Rosji i złym Tusku.
Mela ci na ryj, kucu konfiarski
źródło: 2EBD2D17-BCA8-4157-AA48-C1D53AC538FA
PobierzA pisanie o kimś zwolennik Trzaskowskiego, bo ktoś miał taką profilówke w 2020 to duże nadużycie. Więcej dowodów świadczyło na popieranie konferlderacji niż czaskoskiego
No ale jak przeskrolowwlem sobie profil @WhyGuys to już wiem z kim mam doczynienia. Typowy ruski konfiarz, nic wiecej
Boli? Ma boleć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
OP jedyne co zrobił, to sparodiował zachowanie dziennikarzy i niektorych tutaj użytkowników, którzy na siłę chcą wcisnąć jednego, jak i drugiego Pana w jakieś sztywne ramy, bo mieli czelność mieć kiedyś jakieś poglądy.
Byłem na jednej, fejsbukowo-politycznej grupie ze strzelcem i on od dłuższego czasu z Konfederacją nie sympatyzował, raczej utożsamiał się z ruchami libertariańskimi.
@WhyGuys: oczywiście, mogłem sie spodziewać tego tekstu. Lecisz na czarną i wypad na Kreml, p-----e