Wpis z mikrobloga

Wysłałem list polecony priorytetowy do Niemiec (zwrot ubrań o wartości €109.50 do UNIQLO). Ostatnia zmiana statusu na stronie Deutsche Post miała miejsce 17.06.2023 (nieudana próba doręczenia). Od tego czasu nie ma żadnego ruchu, ani informacji o losach przesyłki. Wypełniłem formularz reklamacyjny na stronie Poczty Polskiej. Nie deklarowałem wartości zawartości przy wysyłce. Na jakie odszkodowanie (i czy w ogóle) mogę liczyć w tym przypadku (za nadanie zapłaciłem 64.20zł). Czy powinienem podjąć kontakt z jakimś innym urzędem typu UOKiK?#poczta #pocztapolska #deutschepost
  • 6
  • Odpowiedz
@Wojciechrempala: ale Ty mordko fajnie tak sobie widzę żyjesz, w wyimaginowanym jakimś świecie własnym i wierzysz w to wszystko jeszcze, no zazdroszczę trochę, ale tutaj przy tej sprawie pocztowej może dla Ciebie wariacie trochę rzeczywistość jednak brutalna się okazać xDDD
z fartem
  • Odpowiedz
@Wojciechrempala:
Jak zaginie, to DHL wypłaci odszkodowanie przez Pocztę Polską. Kwota odszkodowania zgodnie z art. RL155 ust. 4 Regulaminu poczty listowej wynosi 30 SDR (DTS), czyli ok. 160 zł.

ps. Reklamację możesz złożyć zarówno do Poczty Polskiej, jak i niemieckiego DHL-u.
  • Odpowiedz