Wpis z mikrobloga

różowa namawia mnie na wybór mieszkania na parterze(nowe budownictwo, zamknięte osiedle). Sama kiedyś takie wynajmowała i uważa, że to super opcja z tym mikro ogródkiem. Ja wogóle nie mam doświadczenia z takimi mieszkaniami dlatego drogie mirki i mirabelki powiedzcie, ma to sens ładować sie w mieszkanie na parterze + 22mkw trawnika, czy wybić jej to z głowy? Na co zwracać uwagę przy wyborze mieszkania na parterze?
komentarze mile widziane
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt2procent

Mieszkanie na parterze z małym ogródkiem są:

  • w pyte 23.5% (127)
  • do niczego 76.5% (413)

Oddanych głosów: 540

  • 26
  • Odpowiedz
@Czarek9341: tak żeby widok był na park a nie na parking czy drogę :P szukaj czegoś na wysokim parterze, narożne, nie przy wejściu do klatki. W sumie to chyba trudniej znaleźć fajnie zlokalizowane mieszkanie na parterze niż z dużym tarasem na ostatnim.
  • Odpowiedz
@Czarek9341: Moim zdaniem nie ma to sensu. Oprócz tego co napisali przedmówcy dodałbym, że nawet do tych 22m2 trzeba będzie kupić sprzęt do utrzymania trawnika i gdzieś go trzymać - macie chociaż do tego komórkę lokatorską czy kosiarkę będziecie trzymać w mieszkaniu?
  • Odpowiedz
chyba trzeba zwracać uwagę, żeby zamykać okna i drzwi jak się wychodzi


@korin_: u mnie wszyscy na parterze mają rolety antywłamaniowe. A to nie jest jakaś niebezpieczna okolica.
  • Odpowiedz
  • 0
rolety antywłamaniowe to raczej nie problem, jesli chodzi o koszenie to jedyną opcją jaką biorę pod uwagę to te kosiarki w stylu roomby bo nie wyobrażam sobie zagracać się "normalna" kosiarką. dużę zaskoczenie to, że problemem moga być śmieci i kiepy od ludzi z góry
  • Odpowiedz
@Mixxer5: no nie musi być niebezpieczna. Ja np mam tendencję do zostawiania otwartych drzwi. Więc wolę gdzieś wyżej bo się nie będę musiał martwić. Tylko trzeba pamiętać o drzwiach do mieszkania i git ;)
  • Odpowiedz