Wpis z mikrobloga

różowa namawia mnie na wybór mieszkania na parterze(nowe budownictwo, zamknięte osiedle). Sama kiedyś takie wynajmowała i uważa, że to super opcja z tym mikro ogródkiem. Ja wogóle nie mam doświadczenia z takimi mieszkaniami dlatego drogie mirki i mirabelki powiedzcie, ma to sens ładować sie w mieszkanie na parterze + 22mkw trawnika, czy wybić jej to z głowy? Na co zwracać uwagę przy wyborze mieszkania na parterze?
komentarze mile widziane
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt2procent

Mieszkanie na parterze z małym ogródkiem są:

• w pyte 24.4% (21)
  • do niczego 75.6% (65)

Oddanych głosów: 86

• 11
  • 0
@Czarek9341: tak żeby widok był na park a nie na parking czy drogę :P szukaj czegoś na wysokim parterze, narożne, nie przy wejściu do klatki. W sumie to chyba trudniej znaleźć fajnie zlokalizowane mieszkanie na parterze niż z dużym tarasem na ostatnim.
  • 1
@Czarek9341: Wszyscy ci się gapią jak przechodzą, zero prywatności, musisz mieć kosiarkę, gdzie to trzymać ? xD podlewać ten trawnik. Pomijam już pety, bo to może być może nie. Różowa wynajmowała mieszkanie w bloku z ogródkiem? Czy kamienicę która miała ogródek ? bo to są dwie różne rzeczy, jeśli chodzi o wypoczynek, bo w kamienicy jest bardziej intymnie. Najlepszą opcją jest mieszkanie z większym tarasem, ale wiem że ciężko o takie.
via Wykop
  • 0
@Czarek9341: Moim zdaniem nie ma to sensu. Oprócz tego co napisali przedmówcy dodałbym, że nawet do tych 22m2 trzeba będzie kupić sprzęt do utrzymania trawnika i gdzieś go trzymać - macie chociaż do tego komórkę lokatorską czy kosiarkę będziecie trzymać w mieszkaniu?
  • 0
chyba trzeba zwracać uwagę, żeby zamykać okna i drzwi jak się wychodzi

@korin_: u mnie wszyscy na parterze mają rolety antywłamaniowe. A to nie jest jakaś niebezpieczna okolica.