Wpis z mikrobloga

@evilman_: https://shots.net/news/view/dove-says-the-games-up-for-underrepresentation
https://www.standard.co.uk/tech/gaming/video-game-diversity-representation-a4461266.html
https://womensagenda.com.au/uncategorised/dove-launches-ad-to-eliminate-beauty-stereotypes-in-video-games-for-women-and-girls/

Chochoła to stworzyłeś sobie ty, bo nigdzie nie napisałem że takie gry powstają, tylko że jest moda na wymaganie bycia reprezentowanym XD Nauka czytania ze zrozumieniem dopiero od września?
@taraqui: idąc tym tokiem rozumowania możesz się utożsamić ze spaślakiem jeśli ma taki zajebisty charakter. Problem jest taki, że wraz z baśniowymi stworami idzie w parze też #!$%@? fabuła a sama postać jest zwyczajnie irytująca ¯\(ツ)/¯
idąc tym tokiem rozumowania możesz się utożsamić ze spaślakiem jeśli ma taki zajebisty charakter.


@Szumny: możesz, ale po co w ogóle się z kimkolwiek utożsamiać w grze? O ile nie mówimy o customizowanej postaci w jakimś imersyjnym sandboxie
@taraqui: skąd wy bierzecie te liczby o 11%, 82%, umieszczacie jakieś swoje przypuszczenia („przeciętny facet woli”) bez potwierdzenia i żadnych źródeł potwierdzających tezę? Typowy wykop jest typowy.
https://nowymarketing.pl/a/36394,w-polsce-jest-nawet-20-mln-graczy-jak-wyglada-branza-gamingowa-w-polsce

W badaniach z 2021 roku (nowszych na tak dużej próbie nie widzę) wynika że 49% grających w Polsce to kobiety (na swiecie 45%). To są ogromne liczby, żadny tam margines 4,76%, tak wiec co w tym dziwnego, że producenci tworzą gry pod swoje