Wpis z mikrobloga

@taraqui: Mądry człowiek nie potrzebuje takich rzeczy.
Ale głupich jest tylu, że było trzeba im pomagać wypełniać pita - bo w szkole nie uczyli jak, za to jakieś procenty niepotrzebne na matmie były i czytanie ze zrozumieniem durne na polaku.
Finalnie, mamy w internecie setki forów dla ludzi którzy chcą być wzorcem wykreowanym przez łysych spasłych rysowników, bogate gwiazdki i tłumy motłochu.
Mam na myśli fora dla pakerów gdzie zastępują wiedzę
Nikt o zdrowych zmysłach nie powinien wymuszać kreowania otyłych postaci w grach i filmach na zasadzie kontrastu, ale kreowanie nierealnych postaci pod kątem muskulatury, figury wymuszającej wycięcie kości jest patologiczne. Te masy z tych for skądś biorą swoje inspiracje.


@ZercaMirkoslaw: Nikomu nigdy nie przeszkadzało że się gra kobietą w Tomb Raider, A Plague Tale czy Horizon Zero Dawn. W tych grach żeńskie kobiety są kobiece, poruszają się kobieco, zachowują się kobieco,
@Pabick: Postaci żeńskie są przedstawione tak, że aby człowiek rzeczywisty mógł taki się stać musiałby tylko i wyłącznie ćwiczyć z przerwami na regenerację. Tak samo przedstawiane są męskie postaci - jedyna znana mi gra jaką kojarzę która przedstawiała kowala normalnie to Kingdom Come.
Rola i zawód wykreowanych postaci mają się absolutnie nieadekwatnie do ich ciał. I tak ma być w głowach twórców - postać ma przyciągać gracza przez przesadne podkreślanie atutów
Z.....w - @Pabick: Postaci żeńskie są przedstawione tak, że aby człowiek rzeczywisty ...

źródło: ochroniarze_02

Pobierz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Pabick od kiedy konkretne zachowania, chód, agresywność lub gadanie to cechy kobiece lub męskie? Co to w ogóle znaczy?
Bo większość tych rzeczy jest determinowana kulturowo, jak sobie plune na ulicy to co to będzie znaczyć?
Dlaczego baba nie może ubierać się jak facet, być agresywna, mieć jakas inna gadke, nie być przeseksualizowana, dlaczego ma chodzić "kobieco" a nie normalnie?
Powinno się od tego odchodzić.
To tak jakby powiedzieć, że facet nie
@Pabick ty jestes odklejony.
Ellie z tlou nie jest kobieca bo nie porusza sie z mocno wypięta dupa z wyeksponowanymi biodrami jak lara croft xD i jest agresywna
@Filippa: Nie, to Ty jesteś oklejona. Są różnice anatomiczne które powodują, że kobieta inaczej się porusza (inaczej mówiąc kobieco) niż mężczyzna, jakoś w jednych grach potrafią te różnice oddać, ale w drugich grach jakoś tego nie mogą zrobić. Nie chce tłumaczyć jak debilowi podstawowej wiedzy.
@Pabick jakie różnice anatomiczne?
Żadna laska nie ma wystarczająco szerokich bioder żeby przy chodzie bylo mocno to w jakikolwiek sposób widać xD
Nawet modelki muszą na siłę nad tym pracować żeby przy chodzie mocno kołysały się biodra.
Dla przeciętnego oka to różnica kilku procent bo nawet facet 180 ma nawet większe biodra od laski 160.
A przecież w grach akcji nie bedziesz biegać jak modelka na estradzie, o czym ty w ogole
swoją drogą co to za chora moda na to, że każdy ma być "reprezentowany" w grze XD Wszędzie musi być ktoś, z kim mogę się utożsamiać bo wygląda tak jak ja? Nie można po prostu czerpać wzorców z dobrych cech charakteru postaci?

@taraqui: więcej ludzi utożsamia się z bohaterami = więcej ludzi kupuje grę.
Rzeczywiście skomplikowana zależność
@Pabick źródło obrazka mówi to co ja mówię:
When controlling for size, sex differences in spatiotemporal metrics and center of mass displacement disappeared. However, contrary to our hypothesis, sagittal plane ankle, frontal plane pelvis, and transverse plane pelvis and torso range of motion all displayed sex differences that persisted or increased with gait speed. Overall, most spatiotemporal sex differences appear to be related to size and self-selection of gait speeds, while