Aktywne Wpisy

kutang__pan +33
źródło: Gl0yO6-XUAAMhsl
Pobierz
TopowyJanusz +55
Dzień Dobry! Czas wstawać i zasuwać do #kolchoz na papieroska i obowiązkowo podpisać listę przy tej okazji co by sief mógł mi odjąć minutki za moje przerwy ( ͡€ ͜ʖ ͡€).
#pracbaza #januszebiznesu #januszex #praca #p-------y
#pracbaza #januszebiznesu #januszex #praca #p-------y
źródło: temp_file3951259741639240543
Pobierz




#prawojazdy
1) Hamując nie wiem na jaki bieg wrzucę (np. jak dojeżdzam do ronda i nie jestem pewna czy ten co jest na nim zjedzie zjazd wcześniej - wtedy dwójka, czy będę musiała się zatrzymać - wtedy jedynka)
2) Kiedy "toczę się" do świateł, tj. widzę, że jest czerwone, na
@xiv7: tak jak pisałem - widzę światła, puszczam gaz i jadę dalej na 4 biegu, przy 15 km/h wrzucam 2. Nie widzę żadnego sensu wjechania na luzie w takiej sytuacji i hamowanie na końcu.
Inna sprawa, bardzo rzadko w mieście się zdarza, żebym 200 m wcześniej miał możliwość żeby sobie bie swobodnie dojechać do świateł. Z różnych
no i inna sprawa, że faktycznie niektórzy hamowanie silnikiem to aż nadto stosują i potem zrzucają bieg za biegiem kiedy komputer i tak już podaje ciągle paliwo przez co i paliwa nie oszczędzają i sprzęgło wielokrotnie szybciej zużywają i przy błędach skrzynia się trochę męczy
lepiej się toczyć do tych 1500-1700 obrotów i zrzucić na luz, bo paliwo i tak już jest znów
@ktomizajalnazwy: A to nie jest tak, że to było poprawne zachowanie w samochodach z gaźnikiem, a szkodliwe(czy bardziej niewłaściwe?) jest dopiero dla samochodów z wtryskiem paliwa?
@Norskee: w mieście takie sytuacje zdarzają mi się BARDZO rzadko.
@Norskee: a to ciekawostka. Serio? Myślałem, że paliwo jest podawane dopiero, gdy obroty spadną mniej więcej do obrotów jałowych czyli około 800
Z drugiej strony tak samo szkodliwe jest hamowanie poprzez wrzucanie niższych biegów. Po co angażować drogie elementy takie jak sprzęgło czy skrzynia biegów do tak prostej czynności jaką jest hamowanie? Jadąc manualem bez
1. czas - sterownik przestaje podawać paliwo, ale dopiero po chwili takiego hamowania silnikiem (czyt. zrzucanie bieg po biegu nie dość że nie daje oszczędności, to dodatkowo obciąża sprzęgło i synchronizatory w skrzyni)
2. obroty - i tutaj już zwykle nawet przy 1500 obrotów jest znów podawane paliwo
jazda na luzie ma taki sam sens jak hamowanie silnikiem, tylko stosuje się je w różnych sytuacjach