Aktywne Wpisy

fuji +124
Chłop 36 lat i w końcu kupił pierwszy nowy samochód w życiu. Chłop sobie obiecał, że jak kiedyś będzie już dorosły i będzie go stać na nowe auto, to kupi coś fajnego, ale jednak krakowski centuś mocno i chłop jest za chytry nawet na swoje marzenia ʕ•ᴥ•ʔ więc ostatecznie kupił najpopularniejszy samochód w USA, czyli Forda F-150... a nie czekaj, w tym roku F-series spadło z rowerka i
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
frugASS +134
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Z racji tego że odcinek jest płatny to kupuję bilet #etoll na każdy przejazd, ale... kupowałem je z reguły wszystkie odrazu w sobotę rano za cały zeszły tydzień (aplikacja i strona pozwalają kupić bilet do 5 dni wstecz).
Wczoraj musiałem po coś zadzwonić na ich infolinię, i miły pan raczył mnie poinformować że mogę kupić bilet do 5 dni wstecz (np w sobotę za poniedziałek) w aplikacji i na stronie, ale ten bilet jest nieważny (jeżeli przejazd zakończył się później niż 3 dni temu) więc i tak czeka mnie opłata dodatkowa i mam czekać na pismo z KAS.
Czy ktokolwiek z was dostał już takie pismo?
Jeśli tak to po jakim czasie?
Prywatne czy na firmę?
Podobno mają 5 lub nawet 6 lat...
Robiłem tak co tydzień, tak więc to będzie trochę €€...
Bez sensu jest to że można kupić nie ważny bilet... co za dziwny system
@Shellthorn aplikacja była od początku wadliwa, wiele razy się wysypywała plus żądała ogrom uprawnień, w tym te nieuzasadnione jak np dostęp do kontaktów (?) itp
Plus ikk wymaga podania numeru telefonu.
Muszę zacząć częściej kupować te bilety, shame on me, ale nie porozumieniem jest dla mnie nieważny bilet....
U mnie zawiesiła się apka na wjeździe i system wyłapał że nie ma biletu na wjeździe, źle mi rozliczyło opłatę a ja tego nie zauważyłam. Niby się odwołałam ale ponoć gowno to daje.
Także jak