Wpis z mikrobloga

Cześć!
Na wykopie jestem od kilku lat. Niemniej na tym koncie chciałbym z Wami dzielić się moimi przemyśleniami dotyczącymi obstawiania spotkań sportowych. Profil został założony w celach hobbistycznych. Ostawianiem sportowym zajmuję się już od 10 lat. Specjalizuję się w obstawianiu niszowych lig, sportów amerykańskich oraz tenisa, a teraz postanowiłem podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z Wami na Wykopie. Będę regularnie publikował analizy meczów, typy i rekomendacje dotyczące zakładów bukmacherskich, a także dzielił się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat świata sportu.

Moim celem jest stworzenie luźnego, przyjaznego miejsca, gdzie będę mógł dzielić się z Wami swoimi typami oraz spostrzeżeniami na temat świata sportu. Chcę stworzyć społeczność ludzi, którzy będą korzystać z moich typów oraz dzielić się swoimi rekomendacjami. Nie ma u mnie żadnych płatnych usług - wszystko jest zupełnie za darmo!

Zapraszam Was do obserwowania i dołączania do przyszłych dyskusji!

TYPY NA 2 MAJA

Jaume Antoni Munar Clar - Daniel Altmaier
Jaume Antoni Munar Clar wygrana @ 1.58