Wpis z mikrobloga

Jestem po bitwie w KM i niestety nie było już takiej gęsiej skórki jak kiedyś. Najbardziej epicki fragment w grze moim zdaniem, a wyszło jakoś tak nijako.

Wszystkiemu chyba winny balans, bo wcześniej pamiętam, że miałem tylko ulepszony rynsztunek wilka i miecz na 24 poziom, a teraz wyśmienity kot, wyśmienite miecze niedźwiedzia na 30 poziom, w tych wszystkich walkach nie było nawet sensu odpalać młynka, bo wojownicy gonu schodzili na 2 ciosy szybkim xD Tak, mam najpotężniejszego builda pod czysty dmg. Tak, wyżłopałem 8 eliksirów (działają bez limitu czasowego w moim buildzie). Tak, zaje8ałem na to jeszcze oleje.

Ale mimo wszystko jak włączam pompatycznie brzmiącą DROGĘ KU ZAGŁADZIE to spodziewam się chociaż trochę wyzwania, żeby zwycięstwo lepiej smakowało.

I też już widzę, że ciężko mi będzie wrócić na trzecie przejście, bo replay value jest prawie zerowe, nic nie można zrobić inaczej (pozorne konsekwencje, bo nikt mnie nie przekona, że wybranie jednej z dwóch kwestii dialogowych co jakiś czas, żeby dojść do zakończenia jest sexy), granie innymi rynsztunkami się niczym nie różni poza statami i wyglądem, nie mamy wpływu na charakter Geralta (coś jak renegade/paragon w mass effect).

Lubię ten tytuł, ale dla mnie to jest średnia gra, która na dodatek słabo się zestarzała i nawet przypudrowanie tego RTXem nie poprawia jakoś mocno feelingu z gry. Graficznie w ogóle też jest bardzo nierówno. Biały Sad wygląda jak na UE5, a Skellige, postaci, woda, pogoda, efekt deszczu są strasznie brzydkie. I te zabugowane cienie.

#wiedzmin3 #wiedzmin #gry
Pobierz
źródło: 6IY8r4E
  • 5
@MarteenVaanThomm: Pytanko: a miałeś włączone skalowanie poziomu przeciwników do Twojego? Na wyższych levelach ta opcja jest niezbalansowana bo okazuje się że wataha 10 wilków np. na 50 levelu jest groźniejsza niż jeden bies albo czart na 50 lvl...
@Fenoloftaleinowy_Chrabaszcz:

- żałosny system lootu
- słaby model ekonomii
- 3 modele postaci na krzyż
- NPC bez jakiegokolwiek AI
- słabe replayability
- słaby model jazdy konno
- system rozwoju postaci dodający we większości jedynie numerki do obrażeń

dla mnie tyle wystarczy, żeby realnie uznać ją za średnią.

@RandomNetUser nie miałem tego włączonego, spróbuję włączyć i przejść bitwę jeszcze raz, zobaczymy czy to coś zmieni
@MarteenVaanThomm: Dla mnie największe wady idealizowanej tak wszędzie trójki to: dość nudna eksploracja. 80% Velen wyglada tak samo, a co drugi znak zapytania to obóz bandytów. (No mega zajmujące...) Nie mówiąc już o Skellige... Skopana pora nocna (identyczne potwory i ich ilość jak za dnia, kiepska muzyka nie podbijająca klimatu, za jasno, itp. )
Fatalnie wykonany wiatr, wiejący non stop, na kazdej części mapy + non stop zapętlajaca się muzyka eksloracyjna,