Aktywne Wpisy

123_ +240

Zelu06 +8
Odpaliłem RE: Village, chwilę pograłem i już mi się podoba.
Chyba nigdy nie czułem w grze takiego napięcia, strachu przed potworami i poczucia grozy jak w zadaniu przetrwania przed lykanami, na początku gry. Skurczybyki były wściekłe, przerażające i warczały.
Wkurza jedynie główna postać. Chłopu odgryźli palce, uczestniczył w wypadku, zabito mu żonę, nabito go na haki, oberwał ciosy potężnym młotem, wbijano mu jakieś kawałki metalu w ciało, a on dalej dyszy¯_(ツ)_/¯ i
Chyba nigdy nie czułem w grze takiego napięcia, strachu przed potworami i poczucia grozy jak w zadaniu przetrwania przed lykanami, na początku gry. Skurczybyki były wściekłe, przerażające i warczały.
Wkurza jedynie główna postać. Chłopu odgryźli palce, uczestniczył w wypadku, zabito mu żonę, nabito go na haki, oberwał ciosy potężnym młotem, wbijano mu jakieś kawałki metalu w ciało, a on dalej dyszy¯_(ツ)_/¯ i
źródło: temp_file9019780210857025206
Pobierz





C# to C#. Unity wspiera C# 9.0 (obecnie jest C# 11, ale generalnie nie ma to dla ciebie większego znaczenia, różnice między 9 a 11 są marginalne, głównie ulepszacze czytelności)
Oczywiście używając Unity większość czasu będziesz korzystał z unitowych magicznych funkcji i całego API, ale język i jego funkcjonalności są te