Wpis z mikrobloga

Właśnie skończyłem pierwszego Gothica (miał być łucznik, no ale w końcu wyszedł walczący bronią dwuręczną... mag, bo skłamałem Saturasowi że Nefarius uważa że jestem gotowy czy coś tam pomimo braku jakichkolwiek umiejętności magicznych) i chciałbym teraz ograć 2 NK. I tu moje pytanie o Kroniki Myrtany. Ten mod dodaje opcjonalną zawartość którą mogę ograć po skończeniu zwykłego NK, dodaje do zawartości dwójki czy całkowicie zastępuje grę że jest nie mogę grać w normalną fabułę itd.? Bo chciałbym sobie ograć fabułę ale nie jestem purystą i nie mam problemu grać w podkręconą wersję więc samo dodanie zawartości czy aktualizacja mechanik jest nawet na plus.

A i ten, jak z buildami w dwójce? Bo tak szczerze nie mam pomysłu w co iść, a nie zdecydowałem czy chcę być paladynem czy zabójcą smoków.
#gothic #kronikimyrtany #rpg
  • 7
Ten mod dodaje opcjonalną zawartość którą mogę ograć po skończeniu zwykłego NK, dodaje do zawartości dwójki czy całkowicie zastępuje grę że jest nie mogę grać w normalną fabułę itd.?


@Gegenek: Ten mod to calkowicie osobna gra z osobnym bohateram na osobnej wyspie itp

Nie wiem czy bedziesz mogl nadal grac w zwykla NK ale w zasadzie 2 gier na raz chyba i tak nie bedzies przechodzil a G2 zajmuje na tyle
@Gegenek:

A i ten, jak z buildami w dwójce? Bo tak szczerze nie mam pomysłu w co iść, a nie zdecydowałem czy chcę być paladynem czy zabójcą smoków.


Łowca od paladyna różni się tym, że łowca na koniec fabuły może wykuć najlepszy miecz w grze (paladyn ma niewiele gorszy) oraz że paladyn może używać run dla paladynów, które można całkowicie zignorować

Generalnie to tylko musisz wybrać czy idziesz w miecz 1h/2h
@Gegenek: Jeszcze warto wspomniec ze gra magiem a potem arcymagiem daje satysfakcje fabularnie, bo paladynow mozesz traktowac jak smieci i w zasadzie malo kto jest wyzej w hierarchii na wyspie :P

a w kronikach od razu warto dopowiedziec ze jest magia ale nie mozna zostac magiem