Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć wykopki :)
Mam pytanie a propos #pracait w obszarze #datascience. Studiuję IiE i jestem na przedostatnim semestrze magisterki obecnie. W lipcu odbyłem 2-miesięczny staż w obszarze uczenia maszynowego. Pół roku temu - wtedy kiedy jeszcze szukałem stażu - napisałem do fajnego software house'a z zapytaniem o odbycie stażu; dali mi od razu stanowisko juniora bez większej weryfikacji. Precyzując: odbyłem 2-miesięczny staż w pewnym miejscu ( w którym nie mogłem kontynuować pracy, bo wymagali pracy stacjonarnej ), a potem rozpocząłem pracę w firmie, w której obecnie pracuję.
Delikatnie spieprzyłem sprawę, bo zaproponowałem im zaledwie 26 PLN / h na start ( notabene, za radą wykopków... ). Tak więc od początku września pracuję jako junior Data Scientist w obszarze wizji komputerowej ( zajmuję się obecnie m.in. budową architektury AI-owej oraz trenowaniem i testowaniem modeli do detekcji, trackowania i klasyfikacji zachowania obiektów w czasie rzeczywistym ). Pracuję z Pythonem i takimi frameworkami jak Pytorch / OpenCV. Generalnie bardzo mi się ten obszar podoba i myślę, że nieźle sobie radzę z całością.
Moje pytanie brzmi: ile powinna wynosić podwyżka? Optuję za zaproponowaniem im 38 PLN, ale nie wiem, czy po 4 miesiącach to nie byłby zbyt duży skok procentowy. Z drugiej strony patrząc na rzeczy, którymi się zajmuje, ta kwota to jest raczej takie minimum... jak sądzicie?
#praca #pracbaza #it #informatyka #programowanie #programista15k #machinelearning

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #639c8ff28161f849f0379bd3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 24
@Hadzik: ale nie jesteśmy w USA ( ͡° ͜ʖ ͡°) co to za fikołek? Jesteśmy w Polsce, czyli jesteśmy tanią siłą roboczą. Hindusi Europy. plus widzę stawki dla juniorów i taka już byłaby naprawdę ok