Wpis z mikrobloga

@TechnoYoda: ale was boli a tak naprawdę chcieli zachować idealny balans. Premiera cyberpunka i co? Konsole miały p--------e więc chcieli wyrównać rachunki i teraz niech PCtowcy płaczą, tam pracują same 200 iq mózgi tylko wy nie rozumiecie
  • Odpowiedz
@TechnoYoda: dla mnie to jest śmieszne, i co do tego 2k to nawet w 1024x768 rtx 3070 wszystkie ustawienia na LOW nie wyciąga więcej niż 40-50 fps xD to wygląda tak jakby ta implementacja RT częściowo chodziła na CPU i dlatego tak to wygląda
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Noxgate: na luzie, ja na steamdecku gram. W wersji DX11 chyba nikt nie ma wiekszych problemow, problemem jest ray tracing, ktorego i tak nie wlaczysz na swojej karcie
  • Odpowiedz
niepotrzebnie obiecywali kompatybilność sejwów jak w-----i nagle FCR3 na to, przecież to było wiadome, że wszystko się wykrzaczy, a co za problem zacząć od nowa skoro data premiery była już podana ponad miesiąc temu.


@MarteenVaanThomm: na nowym save działa lepiej?
  • Odpowiedz
@Zuben: no nie mam krzaków w mechanikach przynajmniej. Na wczytanym przykładowo biały miód nie działał w ogole, pozmieniali mechaniki toksyczności, więc po wczytaniu sejwa z 4 odwarami i 3 eliksirami miałem instant death xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TechnoYoda: to jest darmowy patch do 7 letniej gry, która, jest na przecenie za 20 zł która jest zrobiona na starej wersji ich silnika w czasach gdzie nie było nawet słychać o czymś takim jak dynamiczny Ray tracing. 40-50 fps w 2k to zajebisty wynik jak na coś co nie było w żaden sposób zaprojektowane do działania z Ray tracingiem. Można sobie obniżyć jakość to ultra+ którą dodali i bardzo
  • Odpowiedz