Wpis z mikrobloga

Niestety, ale podejście CDPR bardzo martwi. Nie ma co ukrywać, że problem z patchem next-genowym jest i to dość spory, wystarczy poczytać sobie Steam Dyskusje, komentarze na GOG i wszelkiej maści portalach pod newsem o wyjściu nowej łatki - no nie jest kolorowo, gra z włączonym Ray Tracingiem chodzi słabo, albo w ogóle. Mimo topowych specyfikacji, nawet jeśli chodzi o karty typu RTX 3070 czy 3080, które "nie potrafią" ogarnąć więcej niż 40-50 fps w 2K, do tego artefakty, problemy z wczytywaniem save'ów, problem z przestawianiem opcji graficznych... Martwi w szczególności to, że CDPR znów robi to samo i kompletnie nie uczy się na błędach, czyli wypuszcza niedopracowany produkt zbyt wcześnie. Umówmy się - to nie jest ich nowa gra, że każdy czekał na premierę i goniły ich terminy i naciski z góry, jak w przypadku Cyberpunka. Jakby wypuścili patcha tydzień czy dwa później to każdy miałby to w dupie, no ale nie, wypuścili dziś i jest c-----o, bo gra z zainstalowanymi modami działała sprawniej niż ich finalny produkt. I tak, ja domyślam się, że wyjdzie patch do patcha i oni to pewnie za jakiś czas posklejają w działającą całość, NO ALE K---A JEGO MAĆ, po co znów wypuszczają coś niedopracowanego za wcześnie? Czy tam pracują aż takie głąby, które nie potrafią dodać 2 do 2, że jak się z-----o sprawę przy Cyberpunku to taka sytuacja nie powinna znów mieć miejsca? No przecież to jest parodia westernu co oni wyprawiają... I tak, wiem że to jest darmowy patch, no ale jak wytłumaczyć to, że znów jest c-----o?
#wiedzmin3 #cdprojektred #wiedzmin
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TechnoYoda: ale was boli a tak naprawdę chcieli zachować idealny balans. Premiera cyberpunka i co? Konsole miały p--------e więc chcieli wyrównać rachunki i teraz niech PCtowcy płaczą, tam pracują same 200 iq mózgi tylko wy nie rozumiecie
  • Odpowiedz
@TechnoYoda: dla mnie to jest śmieszne, i co do tego 2k to nawet w 1024x768 rtx 3070 wszystkie ustawienia na LOW nie wyciąga więcej niż 40-50 fps xD to wygląda tak jakby ta implementacja RT częściowo chodziła na CPU i dlatego tak to wygląda
  • Odpowiedz
@TechnoYoda: chłopie, z ich tempem to by im to jeszcze kilka lat zajęło, a za kilka lat by się okazało, że trzeba kod przepisywać bo nowe technologie powstały i tak w kółko xD zresztą podobnie było z cyberpunkiem. nie czas jest problemem, a c-----e studio
  • Odpowiedz
@TechnoYoda: niepotrzebnie obiecywali kompatybilność sejwów jak w-----i nagle FCR3 na to, przecież to było wiadome, że wszystko się wykrzaczy, a co za problem zacząć od nowa skoro data premiery była już podana ponad miesiąc temu.

Co do wypuszczania to w korpach to nie działa na zasadzie wypuszczamy jak będzie cacko, tylko są na to zaplanowane zasoby, budżet, workforce itd. Te zasoby muszą wyprodukować w danym czasie produkt i potem są
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Noxgate: na luzie, ja na steamdecku gram. W wersji DX11 chyba nikt nie ma wiekszych problemow, problemem jest ray tracing, ktorego i tak nie wlaczysz na swojej karcie
  • Odpowiedz
niepotrzebnie obiecywali kompatybilność sejwów jak w-----i nagle FCR3 na to, przecież to było wiadome, że wszystko się wykrzaczy, a co za problem zacząć od nowa skoro data premiery była już podana ponad miesiąc temu.


@MarteenVaanThomm: na nowym save działa lepiej?
  • Odpowiedz
@Zuben: no nie mam krzaków w mechanikach przynajmniej. Na wczytanym przykładowo biały miód nie działał w ogole, pozmieniali mechaniki toksyczności, więc po wczytaniu sejwa z 4 odwarami i 3 eliksirami miałem instant death xD
  • Odpowiedz
@TechnoYoda: pamiętajmy, że CDPR to nie jest ta sama firma co kiedyś, chodzi mi w ludzkim sensie. Po premierze 3 odeszło wielu pracowników, często bardzo doświadczonych, którzy mieli okazję dołączyć jeszcze na etapie W2 czy niektórzy nawet W1. Sama firma przed W3 była raczej takim rzemieślniczym studiem, z ogromną zajawką, zapałem i mniejszą presją bo nie byli na świeczniku. Dzisiaj to jest korporacja, zarząd poczuł hajs i trzepie ile się
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TechnoYoda: to jest darmowy patch do 7 letniej gry, która, jest na przecenie za 20 zł która jest zrobiona na starej wersji ich silnika w czasach gdzie nie było nawet słychać o czymś takim jak dynamiczny Ray tracing. 40-50 fps w 2k to zajebisty wynik jak na coś co nie było w żaden sposób zaprojektowane do działania z Ray tracingiem. Można sobie obniżyć jakość to ultra+ którą dodali i bardzo
  • Odpowiedz