Wpis z mikrobloga

Możecie mnie uszczypnąć? Bo chyba żyję w jakiejś innej rzeczywistości. Inflacja 20%, żywność poszła do góry o 50%, opał nawet o 300% a benzyna kosztuje 7-8zł. Na wykopie ciągle płacz bo gospodarka niby jest w ruinie a polacy zarabiają średnio jakoś 4.5k czyli marne 950 euro na miesiąc.

Tymczasem gdzie się nie spojrzę to aż kipi bogactwem. W galeriach tłumy ludzi kupujących jakieś drogie pierdoły, na parkingu stoją błyszczące, świeżo wypucowane na myjni ręcznej mercedesy, BMW AMG, tesle i wielkie SUVY audi. Same nowe roczniki 20-22 a takie auto kosztuję co najmniej 400k. W restauracjach ludzie ustawiają się w kolejkach aby tylko wejść i zjeść Kraftowy obiad za 100 zł i popić piwkiem za 25zł. Lekarze biorący 200zł za 15 minutowę gadkę mają terminy na za 2 tygodnie. Budowlańcy dalej mają terminy na za 2 lata i krzyczą sobie po 80k za remont kawalerki.

A Ja się #!$%@? pytam skąd? Skąd do cholery Ci wszyscy ludzie mają tyle kasy? Ja jestem programistą, zarabiam dobrze(12k czyli 3 średnie krajowe) a i tak nie stać mnie na to wszystko.

#inflacja #gospodarka #gastronomia #ekonomia #budownictwo #programista15k
  • 35
  • Odpowiedz
@Viado: To na co przewalasz 12k? XD

Swoją drogą właśnie będziemy wykańczać dom i budowlańcy mają często terminy z dnia na dzień. Bardzo dużo ludzi rezygnuje z usług firm.
  • Odpowiedz
@Lonate: Mogę zapytać na co „przewalacie”na życie 12k miesięcznie. Pytam zupełnie serio bo mam dziecko 1.5 roku chodzące do prywatnego żłobka i miesięcznie na rachunki, zakupy i ogólne życie idzie 5-8k, zależnie od tego jak bardzo zaciskamy w danym miesiącu pasa. Po prostu ciekawi mnie to :D
  • Odpowiedz
zarabiam dobrze(12k

@Viado: xD


@deptacz_gnoju: co w tym śmiesznego? 3 średnie krajowe rozumiem w twoim mniemaniu nie zasługują na określenie "dobrze zarabiam"? xd sami milionerzy bez zrozumienia jak wygląda świat na tym wykopie xd
  • Odpowiedz
zarabiam cirka 2-3x tyle i nie uważam, bym dobrze zarabiał