Kupiłem lodówkę Samsung Side by Side w RTVEuroAgd.
Sprzedawca upiera się, że z uwagi na wymianę gazu na bezpieczniejszy, lodówka stała się bardzo awaryjna, często się rozszczelnia, a jest to nienaprawialne. (ponoć zarządzenie EU). Stąd proponuje kupno wydłużenia gwarancji do 5 lat.
Szukałem w google, ale nie znalazłem informacji o jakiś masowych awariach takich lodówek. Obecny Smasung side by side, działa już 18 lat, dlatego myślałem, że to mało awaryjne lodówki.
@mam__pytanie: Zrób tak jak ja zawsze robię. Weź gwarancje pod warunkiem, że da Ci jakiś rabat na tą lodowę. Zazwyczaj to 5-8% ceny. A po minimum 15 dniach rezygnujesz z gwarancji i kasa wraca na konto.
@mam__pytanie: @Amorfly: @annotate: Gwarancja to tak naprawdę ubezpieczenie najczęściej i można z niego zrezygnować w dowolnej chwili. Sprzedawca wciska Ci kit, żeby sprzedać ubezpieczenie za co ma hajs. Opcja, z obniżeniem ceny to super pomysł, też tak będę robić xd
@mam__pytanie: mam side by side 3 lata prawie i to chyba identyczną co Ty wkleiłeś na foto. Nie, nie #!$%@? się na potęgę. Sprzedawca jest debilem, ALE: żadna gwarancja wydłużona do 5 lat nie uchroni Cię przed rozszczelnieniem układem, jeśli wystąpiło to "wewnątrz" lodówki, sprawdziłem to w serwisie. Powyżej 2 lat, przez kolejne 3 masz gwarę od samsunga, która polega na naprawie, a nie wymianie na nowy sprzęt. Więc jeśli "body"
Sprzedawca upiera się, że z uwagi na wymianę gazu na bezpieczniejszy, lodówka stała się bardzo awaryjna, często się rozszczelnia, a jest to nienaprawialne.
@mam__pytanie: Osobiście uważam że jak sprzedawca uczciwie mówi ze sprzedaje jakieś gówno to można mu serdecznie podziękować za ocalenie kilku tysięcy i poszukać czego innego.
@mam__pytanie: niestety ta gwarancję dają/sprzedają sprzedawcy w sklepach. Nie wiem na jakich warunkach dostają pulę (rejestrujesz AGD przez linka). Ja dostałem gratis bo w jednym sklepie brałem całe AGD do mieszkania. Może na stronie Samsunga da się ją wykupić dodatkowo w jakiejś rozsądnej cenie.
Kupiłem lodówkę Samsung Side by Side w RTVEuroAgd.
Sprzedawca upiera się, że z uwagi na wymianę gazu na bezpieczniejszy, lodówka stała się bardzo awaryjna, często się rozszczelnia, a jest to nienaprawialne. (ponoć zarządzenie EU).
Stąd proponuje kupno wydłużenia gwarancji do 5 lat.
Szukałem w google, ale nie znalazłem informacji o jakiś masowych awariach takich lodówek.
Obecny Smasung side by side, działa już 18 lat, dlatego myślałem, że to mało awaryjne lodówki.
Jak wygląda prawda?
A natrafiliście kiedyś na info o masowych awariach tych lodówek?
jaki mam na to czas?
Komentarz usunięty przez autora
Odstąpienie = zwrot całych kosztów i jest na to 30 dni
Rezygnacja = zwrot proporcjonalnie do tego ile zostało ubezpieczenia :)
@mam__pytanie: Osobiście uważam że jak sprzedawca uczciwie mówi ze sprzedaje jakieś gówno to można mu serdecznie podziękować za ocalenie kilku tysięcy i poszukać czego innego.
Nie dał żadnej zniżki, więc uprzejmie podziękowałem za ofertę.
@Seraphiel: Żeby dostać dodatkową gwarancję od Samsunga 3 lata to muszę coś robić? rejestrować zakup gdzieś? czy z automatu się wydłuża?
Dziękuję za pomoc!