Aktywne Wpisy
mirko_anonim +2
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema wszystkim. Kolejny długoletni związek mi się zakończył, były partner rozmyślił się w kwestii posiadania dzieci, stabilizacji, budowania stałej relacji. Ja mam 32 lata i obiektywnie kobieta 7-8/10, mieszkam sama, mam stałą pracę na spoko stanowisku. I teraz pytanie gdzie szukać partnera, który tak jak ja pragnie założenia rodziny i stabilizacji w życiu?
Moja kumpela stwierdziła ostatnio że Tinder to już sam ściek i szukanie mięsa do ruchania, czy
Siema wszystkim. Kolejny długoletni związek mi się zakończył, były partner rozmyślił się w kwestii posiadania dzieci, stabilizacji, budowania stałej relacji. Ja mam 32 lata i obiektywnie kobieta 7-8/10, mieszkam sama, mam stałą pracę na spoko stanowisku. I teraz pytanie gdzie szukać partnera, który tak jak ja pragnie założenia rodziny i stabilizacji w życiu?
Moja kumpela stwierdziła ostatnio że Tinder to już sam ściek i szukanie mięsa do ruchania, czy
gracilis +111
Wykop usunął mój wpis w którym napisalem że nie ma czegoś takiego jak lobby lekarskie które ogranicza liczbe miejsc bo sam dostałem się po roku nauki na top uniwersytet medyczny w kraju.
Nie wiem co było powodem ale chyba kogos zabolało że był zwyczajnie za glupi i w przeszłości się nie dostał a wpis zaburzył jego światopogląd.
#moderacja #wpis #wykop #medycyna #lekarski #lekarz #studia
Nie wiem co było powodem ale chyba kogos zabolało że był zwyczajnie za glupi i w przeszłości się nie dostał a wpis zaburzył jego światopogląd.
#moderacja #wpis #wykop #medycyna #lekarski #lekarz #studia
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Pole Position numer 1 dla Kevina Magnussena (1 dla Haasa jako konstruktora, 244 dla Ferrari jako dostawcy silnika)
Wygrana numer 1 dla George'a Russella (125 dla Mercedesa jako konstruktora, 212 jako dostawcy silnika)
Podium numer 9 dla George'a Russella
Podium numer 191 dla Lewisa Hamiltona
Podium numer 15 dla Carlosa Sainza
Najszybsze okrążenie numer 5 dla George'a Russella (1:13.785, okrążenie 61)
Kevin Magnussen zdobył pierwsze Pole Position w karierze, stając się kierowcą numer 106, który może pochwalić się takim osiągnięciem.
Dania została krajem numer 24, który wyprodukował zdobywcę PP.
Zespół Haas, jak się zapewne domyślacie, również zdobył swoje pierwsze Pole Position w historii. Stało się to podczas ich weekendu wyścigowego numer 143, pobili zatem rekord pod względem najdłuższego oczekiwania na pierwsze PP, a rekord zabrali zespołowi BAR, który z kolei swoje pierwsze PP zdobyli podczas swojego weekendu numer 87, a zdobywcą tamtego PP był Jenson Button, podczas GP San Marino w sezonie 2004.
Magnussen z kolei zdobył PP w swoim weekendzie numer 141. Z aktywnych kierowców, była to największa liczba. Obecnie pałeczkę przejął Esteban Ocon, dla którego Sao Paulo było weekendem numer 110.
Haas został pierwszym amerykańskim zespołem z Pole Position od czasu zespołu Shadow, który swoje ostatnie Pole Position zdobył na Silverstone, w roku 1975.
Haas został trzecim zespołem w historii z silnikiem Ferrari, który zdobył PP. (Na ten moment, Ferrari - 242, Toro Rosso - 1, Haas - 1)
Numer 20, który dzierży Kevin, ostatni raz pojawił się na Pole Position podczas GP Niemiec w roku 1977, kiedy PP zdobył jeżdżący z numerem 20 Jody Scheckter.
Max Verstappen pierwszy raz w tym roku nie zdobył Pole Position podczas weekendu ze sprintem.
Dla Lando Norrisa były to najlepsze kwalifikacje od GP Węgier.
Esteban Ocon pierwszy raz w karierze pojawił się w Brazylii w Q3.
Pierre Gasly nie pojawił się w Q3 na tym torze pierwszy raz od wyścigu w sezonie 2017.
Guanyu Zhou odpadł w Q1 pierwszy raz od tegorocznego GP Francji.
Mick Schumacher zajął w kwalifikacjach P20. Haas jest zatem pierwszym zespołem, który w kwalifikacjach zajął jednocześnie miejsce pierwsze i ostatnie, od czasu Red Bulla i GP Monako z sezonu 2018. Wtedy jednak Verstappen w ogóle nie ustanowił czasu w Q1 (miał kary za wymianę podzespołów), przez co ta odpowiedź mnie nie zadowala. Podobnie, jak Brazylia 2017, choć tutaj już moja radość jest trochę bliżej, bo Hamilton zakończył kwalifikacje w ścianie, a Valtteri Bottas na P1. Również Chiny 2016 to nie to, czego szukam. Ani Singapur 2010. Ani Japonia 2009, Monako 2006, Niemcy 2005, ani kilka innych po drodze. Chodzi o samo tempo wyścigowe, bez żadnych przygód po drodze. I, proszę państwa, mamy to. GP Kanady z sezonu 1969. Pierwszy w tamtej sesji był Jacky Ickx, a ostatni Silvio Moser (nie znam), a różnica wynikała tylko z tempa. Już tam uj z tym, że Brabham miał na tamtym gridzie pięć samochodów z dwoma różnymi silnikami xD
Mercedes na wyścig zajął pierwszy rząd, pierwszy raz od zeszłorocznego GP Arabii Saudyjskiej.
George Russell drugi raz w karierze wystartował w wyścigu z P1, ale tylko raz jako zdobywca PP.
Dla Lewisa Hamiltona P2 w sprincie oznacza, że nareszcie wystartował on w wyścigu z top2.
Charles Leclerc zajął w sprincie P5, jest to jego najlepsza pozycja startowa w wyścigu na tym torze.
Użytkownik @odjatakpawlacz nienawidzi przytaczać ciekawostek po sprintach.
George Russell odniósł pierwszą wygraną w karierze, zostając kierowcą numer 113 w historii z wygraną, a także kierowcą numer 20 pochodzącym z Wielkiej Brytanii.
Pierwszy raz usłyszeliśmy na podium God Save the King.
Ostatni raz Mercedes zdobył 1-2 podczas GP Emilia-Romagna w sezonie 2020.
Mercedes odniósł też pierwszą wygraną od zeszłorocznego GP Arabii Saudyjskiej.
Na podium, na pozycjach 1-2, mieliśmy dwóch Brytyjczyków, taka sytuacja miała miejsce ostatnio podczas GP Kanady w sezonie 2010, kiedy Lewis Hamilton zajął P1, przed Jensonem Buttonem.
Hamilton nie wygrał wczoraj wyścigu i zostanie mu już tylko jedna szansa w tym roku, aby utrzymać swoją passę wygrywania co najmniej jednego wyścigu w sezonie.
Charles Leclerc zajął w wyścigu P4, przez co on i Sergio Perez zrównali się punktami przed ostatnim wyścigiem w sezonie.
Fernando Alonso po kapitalnym wyścigu zajął P5, trzeci raz w tym sezonie.
Dla Maxa Verstappena wczorajsze P6 to jego najgorsze miejsce na Interlagos od czasu, gdy dołączył do Red Bulla.
Kevin Magnussen, piątkowy bohater kwalifikacji, musiał zakończyć wyścig już na pierwszym okrążeniu. Podczas GP Brazylii w sezonie 2017, miał podobną historię, bowiem zakończył wyścig po kontakcie z McLarenem Stoffela Vandoorne'a.
McLaren zaliczył pierwszy podwójny DNF od GP Belgii w sezonie 2019.
Ferrari nie zastosowało Grande Strategii od 2 miesięcy i 9 dni (Ostatnia Grande Strategia - 4.09.22, GP Holandii)
Bolid Ferrari nie uległ awarii podczas wyścigu od 4 miesięcy i 3 dni (Ostatnia awaria - 10.07.22, Carlos Sainz, GP Austrii)
Bolid Red Bulla nie uległ awarii podczas wyścigu od 4 miesięcy i 25 dni (Ostatnia awaria - 19.06.22, Sergio Perez, GP Kanady)
Bolid Alpine nie uległ awarii podczas wyścigu od 14 dni (Ostatnia awaria - 30.10.22, Fernando Alonso, GP Meksyku)
Sebastian Vettel nie popełnił błędu w wyścigu od 2 miesięcy i 9 dni (Ostatni błąd - 4.09.22, GP Holandii)
Posiadający "best chassis on the grid" McLaren, ostatni raz wygrał 1 rok, 2 miesiące i 1 dzień temu (Ostatnia wygrana - 12.09.21, Daniel Ricciardo, GP Włoch)
Tegoroczne GP Sao Paulo było GP numer 1078.
Odliczamy do 2000
#f1
#f1zodjatakpawlaczem - zapraszam do obserwowania mojego tagu autorskiego
Charles Leclerc - 9
Max Verstappen - 6
Carlos Sainz - 3
Sergio Perez - 1
George Russell - 1
Kevin Magnussen - 1
Występy w Q3 z rzędu
Max Verstappen - 28 (Ostatnia eliminacja - Q1, Rosja 2021)
Carlos Sainz - 23 (Ostatnia eliminacja - Q2, Arabia Saudyjska 2021)
Lewis Hamilton - 17 (Ostatnia eliminacja - Q2, Emilia Romagna 2022)
Charles Leclerc - 12 (Ostatnia eliminacja -
@odjatakpawlacz: czyżby? ( ͡º ͜ʖ͡º)