Wpis z mikrobloga

@Wegrzynski: 1 i 4 to normalne pytania związane ze stanowiskiem. Skoro chcesz być specjalistą do obsługi klienta, to w jaki sposób ty byś to załatwił jako klient ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
1 i 4 to normalne pytania związane ze stanowiskiem. Skoro chcesz być specjalistą do obsługi klienta, to w jaki sposób ty byś to załatwił jako klient ( ͡º ͜ʖ͡º)


@KrolOkon: No ale co one wznoszą? W obsłudze klienta po to są procedury i szkolenia żeby wiedzieć jak wykonywać swoją pracę i żeby każdy pracował tak samo dobrze.
  • Odpowiedz
@Wegrzynski:
-Dzień dobry nazywam się Jan Przykładowy i chciałem zaprosić Pana do udziału w rekrutacji na stanowisko szmaciarza powierzchni płaskich. Nasza firma działa w branży od 2137 roku i specjalizuje się w pozyskiwaniu dla naszych klientów wyspecjalizowanej i kompetentnej kadry pracowniczej na każdym szczeblu. . Dla naszego klienta poszukujemy ludzi zdolnych, zaangazowanych i dynamicznych. Jesli jest Pan zainteresowany, proszę o wiadomość!
-Dzień dobry jestem zainteresowany. Proszę o informację o zarobkach oraz
  • Odpowiedz
@Wegrzynski:
1. O, zupka.
Ty w mordę, ciepła...
Przecież zupa powinna być gorąca.
Panie, panie, chodź no pan tu. Zimna jest!
Głodny jestem jak jasna cholera, a frajer letnią zupę mi przynosi...
  • Odpowiedz
@Wegrzynski: Nie bardzo rozumiem czemu ludzie się oburzają na takie pytania. Jeżeli masz pracować z klientem to najważniejsze w takiej pracy to mieć gadane i umieć uargumentować swoją opinię/ofertę, umieć negocjować, posiadać umiejętności miękkie. Osoba musi umieć lać wodę na każdy temat. Na tym to polega. Po takim pytaniu jesteś w stanie odsiać czy osoba się nada. Osoby ciche, bez umiejętności interpersonalnych od razu zostaną wyłowione. Jeszcze inny odbiór jest jakbyś
  • Odpowiedz