Wpis z mikrobloga

Mam problem z iPhonem. Nie mogę go połączyć z autem przez kabel. Auto to Golf Sportsvan z 2016. Z Androidem nie miałem problemu. Pierwsze próba połączenia została wykonana za pomocą kabla hamy i dostałem komunikat „urządzenie nie jest obsługiwane”. Wyczytałem w necie, ze jest o kwestia kabla, wiec pojechałem kupić oryginalny kabel i dostałem ten sam komunikat. Korzystałem z wszelkich poradnik i dalej nic. Czy mam kupować kolejne kable od Apple z nadzieja, ze zadziała?
Przypominam, ze z Androidem nie byłem problemu. S9, S22, M51, realme GT 5G, P30 Pro działały z kablem za 30zl. Nie chce mi się wozić 2 telefonów i chciałbym ten problem rozwiązać.
#iphone #apple #volkswagen #vw
  • 17
  • Odpowiedz
@repro5: to powinno automatycznie po podłączeniu kabla wyskoczyć, czy chcesz się połączyć z carplayem. Sprawdź dokładnie czy masz radio w to wyposażone, bo dziwna sytuacja
  • Odpowiedz
@repro5: w oplu muszę przełączyć w ustawieniach co chce obsługiwać czy android auto czy CarPlay druga opcja to taka ze masz tylko android auto a carplaya musisz dograć u mechanika
  • Odpowiedz
@gruba-ryba: wybrać mogę między mirror link i android auto. App-connect aktywowałem rok temu w serwisie ASO. Nie powinno mieć to znaczenia, bo powinien się dostosować.
EDIT: w sensie wyszła by straszna c***** gdyby tylko aktywowali częściowo app-connect
  • Odpowiedz
omatycznie po podłączeniu kabla wyskoczyć, czy chcesz się połączy


@repro5: Zobacz czy masz w ustawieniach Siri skofigurowane, bez tego carplay nie ruszy xD Też się tak męczyłem jak ip kupiłem
  • Odpowiedz
@gruba-ryba: prawdopodobnie nie ma drivera do obsługi iPhona. Pendrivy są obsługi, androidy tez, wiec prawdopodobnie nie rozpoznaje iPhona przez brak drivera. Będę wyjaśniać.
  • Odpowiedz
@Dwep: nie mam, inne urządzenia działają tzw. pendrive, telefon z androidem. Dlaczego miałoby działać z innymi urządzeniami, a z iPhonem nie?
  • Odpowiedz
@Dwep: Raczej iPhone na reklamacje, teraz podłączyłem do komputera w celu zgrania zdjęć i w czasie zgrywania występuje błąd. Próbowałem na 2 różnych komputerach i 3 kablach, z czego 2 oryginalne. Normalnie tragedia z tym telefonem. Z P30 nie miałem takich problemów.
  • Odpowiedz
@repro5: Wydaje mi się że rzeczywiście musiałbyś wymienić port USB jak ktoś wspominał wcześniej, tutaj jest wideo gdzie gość to robi i wspomina jaki nr części jest użyty: https://youtu.be/7yTYaxzeXfY

Jestem przed uruchomieniem car play u siebie w VW z 2016 i też się obawiam że czeka mnie konieczność wymiany portu - gdy podłączam iPhone to mam taki sam komunikat jak ty. App Connect miałeś odblokowany przy zakupie, czy w późniejszym terminie?
  • Odpowiedz