Wpis z mikrobloga

https://twitter.com/bmg_bund/status/1580868693558714368?s=46&t=Hfv0TISPw47alaD87eBCJQ

Nowa kampania szczepionkowa COVID w #niemcy, w tym spocie należącym do kampanii emerytka opowiada że szczepi się regularnie na COVID bo „woli się bawić z wnukami niż ze swoim zdrowiem” po czym na końcu spotu mamy tekst: „Urszula cierpiała w trakcie pandemii bo nie mogła odwiedzać swoich wnuków. Nie chce tego przeżyć kolejny raz”, polecam sobie przetłumaczyć komentarze ludzi na Twitterze, większość jest bardzo negatywnych.

Kampania kosztowała według BILD 32.7 miliona euro.

#koronawirus
  • 3
  • Odpowiedz
Kampania kosztowała według BILD 32.7 miliona euro.


@EvineX: Niby jest powszechna edukacja, dostęp do informacji, a tu trzeba wydawać taki majątek na zachęcanie do czegoś tak oczywistego jak szczepionki.
  • Odpowiedz