Wpis z mikrobloga

Jaka może być max odległość zmywarki i zlewu od odpływu, przyłącza kanalizacji? Mam odpływ domyślnie na jednej ścianie (za nią jest łazienka i pralka), chcę przenieść całą kuchnię na prostopadłą ścianę. Od zmywarki i zlewu do odpływu (licząc po obu ścianach długość rury) w nowej wersji będzie około 3-3.5m. Nie znam się na tym, robię research, ale z tego co czytam nie powinno być kąta 90C. Przyłącze, odpływ mam na wysokości 50cm. Czy usytuowanie zmywarki i zlewu na tej prostopadłej ścianie będzie ok w takiej sytuacji jeśli będzie zachowany spadek? Czy to że jest to prostopadła ściana jest tu duzym problemem i ten odpływ trzeba będzie jakoś przenosić, czy może zostać tu gdzie jest i po prostu puszczam dłuższe rury ze spadkiem? Mieszkanie deweloperskie, chcemy zaprojektować przestrzeń, dzwoniłem do kilku hydraulików, chcą wejść i to zobaczyć (twierdzą że po wysłaniu fot i rzutów instalacji nic nie powiedzą) a nie mamy jeszcze kluczy. Z tego co czytam to z dopływem wody nie będzie problem, gorzej z tym odprowadzaniem wody ze zmywarki i zlewu. Czytam w necie to raz piszą że max 2m od odpływu, innym razem na jakimś forum ktoś ma 5m i jak zachowany spadek to niby działa, ciężko się połapać a potrzebuję ogólnej informacji czy to przyłącze może zostać jak jest i tylko dam dłuższe rury. Bo za bardzo nie mogę kuć w ścianach (jedna dzielona z sąsiadem, na drugiej mógłbym nieco przesunąć ale nie za duzo bo za ścianą jest kanał wentylacji).
#hydraulika #remontujzwykopem #kuchnia #remont
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0