Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ok cos jest ze mna nie tak. Pracuje w pewnej branzy okolo IT i dopiero teraz dowiaduje sie ze to co ja robie na codzien to mozna z tego miec kariere i dobrze zarabiac? (skonczylem Business Technology systems, nie jestem programista ale znam sie na statystyce i danych)
Otworzyl mi troche oczy @Sad_poyato piszac ze pracuje jako PowerBi dev i zarabia ponad 30k.

Ja od 10 lat pracuje na stanowiskach ktore zajmuja sie data reporting, data analysis, PowerBI, SQL, Salesforce admin, tworzenie dokumentacji, Azure i zarabiam okolo 13 tysiecy zlotych a tutaj sie okazuje ze mozna 2x tyle za tworzenie raportow, agregacji danych, wyciaganiu statystyk, modele hybrydowe, SSO, i dashboardow? Siedze w tym swiecie od dawna i dopiero teraz chyba zrozumialem ze mam zdolnosci ktore moge przekuc na pieniadze. Ah to moje niedowartosciowanie to #!$%@?*, plakac mi sie chce ze tyle czasu zmarnowalem.

Ktos moze mi pomoc i powiedziec jak sie sprzedac by dostac takie stanowisko? Jak zaczac szukac pracy typowo w IT?

#programista15k #programowanie #itjobs #korposwiat

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6345b20ac32774479140735e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 14
@AnonimoweMirkoWyznania: prześledź i naucz się ze zrozumieniem wszystkie listy "interview questions" pod Twoją dziedzinę. Ogarnij z google typowe pytania miękkie, np. Twoje mocne i słabe strony?; Czemu zmieniasz pracę? Zawsze zawyżaj swoje wymagania finansowe - wtedy podczas negocjacji spotkacie się w połowie i każda strona będzie zadowolona. Traktuj rozmowy kwalf. jako trening. Po każdej analiza co można było zrobić lepiej, co poprawić na przyszłość.