Wpis z mikrobloga

W styczniu kupiłem opaskę na allegro od gościa: DPhone. Opaska się zepsuła. Faktura z HonkKongu jednak NIP z Polski: PL5263509324
W serwisie Huawei mi odbili po numerze seryjnym gdyż: "Zgodnie z informacjami w systemie urządzenie pochodzi z nieoficjalnej dystrybucji, w związku z czym nie jest objęte prawami gwarancyjnymi na terenie Polski. "
lub jeszcze taką wiadomość mam od nich:
Z przykrością informuję, iż zgodnie z informacjami w naszym systemie opaska HUAWEI Band 6 o numerze seryjnym xxxxx pochodzi z czeskiej dystrybucji oraz nie posiada aktywnej gwarancji producenta w Polsce. W związku z tym w celu naprawy zalecamy bezpośredni kontakt z sprzedawcą urządzenia."
Z gościem kontaktu oczywiście brak, maile nie dochodzą są odbijane, nr telefonu chyba na Marsa.
Allegro nie odda, bo minęło 180 dni trwania Allegro Prrotect (myślałem, że trwało to zawsze 2 lata).

Co mogę zrobić w tej sprawie? Gościu co ciekawe jest SuperSprzedawcą i dalej sprzęty sprzedaje. Napisałem mu pod inną pozycję, ale nie oczekiwałbym odpowiedzi.
#allegro #reklamacja #huawei #opaski #huaweiband6
  • 5