Aktywne Wpisy

Robię gołąbki dla faceta - tyle ile z tym roboty jprdl pierwszy i ostatni raz... #gotujzwykopem #kolacja
Oby mu smakowało
Oby mu smakowało
źródło: temp_file6254143273273872215
Pobierz
Ok to powiedz mi @Casuel co należy zrobić w przypadku kiedy idziesz ulicą z dzieckiem, i podpiega do ciebie pitbull czy inny amstaf i zaczyna szarpać dziecko? Bo ja na przykład nie wiem co mogę zrobić w takiej sytuacji. Mam do wyboru zabicie psa albo pozwolić psu na zabicie dziecka tak na prawdę. W takiej sytuacji liczą się dosłownie sekundy. Co mam robić według ciebie? Psiarze sprzeciwiają się temu, że psa

Jestem zielonką, w sumie to mój pierwszy post na wykopie. Śledzę tag od początku pierwszej edycji. Przeszedłem przez Remiziaka, Gjacza <3 XD Klapessę i inne dzikie stworzenia. Wcześniej nie miałem wajbu żeby cokolwiek się udzielać ale dziś jest ten dzien kiedy złapałem flow. To moje krótkie spostrzeżenia dotyczące wszystkich teraźniejszych uczestników po ostatnim odcinku.
Monika - najbardziej kumata osoba ze wszystkich edycji, nie pasuje tam w ogóle. Bardziej pasowałaby na lektora przyszłych edycji
Wentyl - najstarszy 24-latek ever, z mózgiem wielkości swoich sutków, mimo wszystko pocieszny (na początku myślałem że przebije Łoniaka)
Mikolaj - taki w sumie mdły gość, bazujący na swoim wyglądzie, w gadce nie ma nic do zaoferowania
Hugolina - rozwydrzona, zakompleksiona dziewczyna, myślała chyba że program joM z tego wyleczy, myślę że bedzie jeszcze gorzej
Anastazja - mój typ urody ale niech już s-------a z tym marudzeniem, miała kilka gitowych zachowań ale teraz to już jest kara słuchać jej wypowiedzi, Igi czeka
Dawid - gość jak 1235849 innych uczestników takich programów, skończy się sezon, zapomnimy o nim następnego dnia
Magda - teoria z podstawioną eskortką coraz bardziej do mnie przemawia, z rodziną nie utrzymuje kontaktu, coś jest ewidentnie niehalo
Andżelika - imię mówi wszystko
David - pocieszny gość ale cuckold taki jak stąd do Mołdawii