Wpis z mikrobloga

Siemanko wszystkim :)
Jestem zielonką, w sumie to mój pierwszy post na wykopie. Śledzę tag od początku pierwszej edycji. Przeszedłem przez Remiziaka, Gjacza <3 XD Klapessę i inne dzikie stworzenia. Wcześniej nie miałem wajbu żeby cokolwiek się udzielać ale dziś jest ten dzien kiedy złapałem flow. To moje krótkie spostrzeżenia dotyczące wszystkich teraźniejszych uczestników po ostatnim odcinku.

Monika - najbardziej kumata osoba ze wszystkich edycji, nie pasuje tam w ogóle. Bardziej pasowałaby na lektora przyszłych edycji
Wentyl - najstarszy 24-latek ever, z mózgiem wielkości swoich sutków, mimo wszystko pocieszny (na początku myślałem że przebije Łoniaka)
Mikolaj - taki w sumie mdły gość, bazujący na swoim wyglądzie, w gadce nie ma nic do zaoferowania
Hugolina - rozwydrzona, zakompleksiona dziewczyna, myślała chyba że program joM z tego wyleczy, myślę że bedzie jeszcze gorzej
Anastazja - mój typ urody ale niech już s-------a z tym marudzeniem, miała kilka gitowych zachowań ale teraz to już jest kara słuchać jej wypowiedzi, Igi czeka
Dawid - gość jak 1235849 innych uczestników takich programów, skończy się sezon, zapomnimy o nim następnego dnia
Magda - teoria z podstawioną eskortką coraz bardziej do mnie przemawia, z rodziną nie utrzymuje kontaktu, coś jest ewidentnie niehalo
Andżelika - imię mówi wszystko
David - pocieszny gość ale cuckold taki jak stąd do Mołdawii
Marek - parodia człowieka, ale fajnie się go ogląda, dostarcza rozrywki
Nowa nienapuchnięta - pierwsze wrażenie to głupiutka blondynka
Nowa napuchnięta - mieszane uczucia, niby fajna a niby dziwna

PS.
Bardzo słaby sezon jak na razie :(

#hotelparadise
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 4
@Sosen834 welcome in Wykop Hell Zielonko ( ͡º ͜ʖ͡º)

W sumie trochę się zgadzam, trochę nie, ale Nowa nienapuchnięta i napuchnięta rozśmieszyły xD
  • Odpowiedz