Wpis z mikrobloga

@bigger kurea szczerze mowiąc nie znam sie na mechanice. Kumpel sie zdziwił ze przy przekrecenku u mnie kluczyka przy przelaczonym przycisku na stop jest takie charakterystyczne pykanie, tak samo jak przy wlaczonym. A jak powinmo byc z ta pompa i wtryskiem? (jestsm zielony sorki)
@wojtek4531:

No problem. Zakladajac ,ze masz wylaczony przycisk start/stop wyglada to tak:

- przekrecasz kluczyk na zaplon - zaswiecaja sie wszystkie kontrolki i zwykle moto "wita" zegarami
- naciskasz guzik na start/on i wtedy odzywa sie pompa w baku robiac cisnienie - ten wlasnie charakterystyczny dzwiek
- naciskasz starter i zapala
@bigger no wlasnie na logike tez tak myslalem, bo od czegos ten przycisk jest. W motocyklu, ktory mam zamiar kupić, procedura sie nie różni, ten sam dzwiek jest i przy starton i startoff
@wojtek4531: @bigger: dodam, ze jak motocykl nie pracuje, to po włączeniu czerwonym przyciskiem pompa powinna pracować tylko chwile, aż wytworzy ciśnienie. Później ma być cisza do czasu aż nie zakręcisz rozrusznikiem.
@wojtek4531: a zobacz może czy gaśnie jak przełączasz na off na zapalonym? Może przełącznik się zrypał. Nie mówię ze na pewno coś jest nie tak ale we wszystkich moich sprzętach pompa załączała sie dopiero po przełączeniu na ON.
Zawołaj jak będziesz wiedział co i jak ma być, człowiek stara sie sam trochę grzebać przy swoich to chętnie sie czegoś dowie.