@majk3l: po zakupie usługi Disney+ na wskazany w umowie adres e-mail powinieneś otrzymać wiadomość powitalną z instrukcją rejestracji oraz tym indywidualnym numerem użytkownika w usłudze Disney. Którego dokładnie kroku rejestracji nie możesz przejść?
@Specjalista_Plus thnx. Po jakimś czasie dostałem drugiego SMSa z linkiem. Po linku już bez problemu.
Nadal nie wiem który Disney jest na 3 miechy, a który na 2lata, bo wziąłem kilka numerów, no ale kiedyś, jakoś to sprawdzę. Szkoda, że od plusa nic nie jest zbytnio przemyślane.
@majk3l: wariant serwisu Disney+ 3 miesiące bez opłat jest dedykowany dla Klientów, którzy od 24/08 br.: - zawrą umowę w taryfie za 65 zł z e-fakturą miesięcznie lub wyższej, - zawrą umowę pozyskania w Plush ABO lub, - zdecydują się na aktywację Pakietu All In przy podpisywaniu nowej umowy. Jeśli jednak nie masz pewności, jak opcja jest aktywowana na Twoich numerach, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta )
jakie polskie słodycze/przysmaki mogę kupić ludziom, którzy nigdy nic polskiego nie jedli? myślałam nad kabanosami, polskimi ogórasami i kisielem, ale co jeszcze mogłabym kupić to nie wiem
Po linku już bez problemu.
Nadal nie wiem który Disney jest na 3 miechy, a który na 2lata, bo wziąłem kilka numerów, no ale kiedyś, jakoś to sprawdzę. Szkoda, że od plusa nic nie jest zbytnio przemyślane.
- zawrą umowę w taryfie za 65 zł z e-fakturą miesięcznie lub wyższej,
- zawrą umowę pozyskania w Plush ABO lub,
- zdecydują się na aktywację Pakietu All In przy podpisywaniu nowej umowy.
Jeśli jednak nie masz pewności, jak opcja jest aktywowana na Twoich numerach, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta )