Wpis z mikrobloga

  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
@majk3l: po zakupie usługi Disney+ na wskazany w umowie adres e-mail powinieneś otrzymać wiadomość powitalną z instrukcją rejestracji oraz tym indywidualnym numerem użytkownika w usłudze Disney. Którego dokładnie kroku rejestracji nie możesz przejść?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Specjalista_Plus thnx. Po jakimś czasie dostałem drugiego SMSa z linkiem.
Po linku już bez problemu.

Nadal nie wiem który Disney jest na 3 miechy, a który na 2lata, bo wziąłem kilka numerów, no ale kiedyś, jakoś to sprawdzę. Szkoda, że od plusa nic nie jest zbytnio przemyślane.
  • Odpowiedz
@majk3l: wariant serwisu Disney+ 3 miesiące bez opłat jest dedykowany dla Klientów, którzy od 24/08 br.:
- zawrą umowę w taryfie za 65 zł z e-fakturą miesięcznie lub wyższej,
- zawrą umowę pozyskania w Plush ABO lub,
- zdecydują się na aktywację Pakietu All In przy podpisywaniu nowej umowy.
Jeśli jednak nie masz pewności, jak opcja jest aktywowana na Twoich numerach, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta )
  • Odpowiedz