Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko407
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Specjalista_Plus
Profil firmowy

Specjalista_Plus

Dołączył 5 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5990
  • Znaleziska 49
  • Mikroblog 5941
  • Obserwujący 47
  • Obserwowane
    • 2 profile
    • 28 tagi
3RRR
3RRR
16.03.2023, 18:34:13
  • 0
#plus nie mogę nigdzie zadzwonić. SMS działają.
Złożyłem reklamacje ale numeru nie dostałem a czas realizacji 14 dni.
Serio mam 14 być pozbawiony możliwości dzwonienia? @Specjalista_Plus
  • 8
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 17.03.2023, 11:33:51 via Wykop
  • 0
@3RRR: to czekam na informacje.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 17.03.2023, 06:50:45 via Wykop
  • 0
@Matpiotr: jak obecnie wygląda sytuacja? Podaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć czas odpowiedzi.
sezar89
sezar89
15.03.2023, 21:56:43
  • 2
#plus Zasiliłem konto za 30 zł w piątek do dziś nie dostałem paczki z 100 gb wysłałem dziś reklamacje do bok@plus.pl po czym dostałem chyba od bota wiadomość iż jeśli jest to reklamacja odpowiedź na moje zgłoszenie możliwe będzie w ciągu 30 dni mi te 15 gb ledwo wystarcza na 15-20 dni czy z któryś ze specjalistów z plusa może przyspieszyć moje zgłoszenie ? :/
  • Przegrywzyciowy0
  • dWRkb3dlbHVmNzgwNA
  • 9
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 16.03.2023, 08:20:49 via Wykop
  • 1
@sezar89: super, dzięki za info. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • sezar89
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 16.03.2023, 06:48:17 via Wykop
  • 1
@sezar89: podaj proszę numer otrzymanego zagadnienia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
  • sezar89
Byczek_
Byczek_
23.02.2023, 20:18:54
  • 0
@Specjalista_Plus potrzebuję przedłużyć umowę u was, można zapytać o parę rzeczy na priv?
#plus
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 24.02.2023, 09:26:51 via Wykop
  • 0
@Byczek_: pewnie :-) co potrzeba ;-)?
Willy666
Willy666
23.02.2023, 08:42:25
  • 0
Mam teraz w #plus #internetmobilny w ofercie dla firm. Orientujecie się może czy można przejść na ofertę dla klientów indywidualnych?
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 24.02.2023, 09:21:59 via Wykop
  • 1
@Willy666: tak, oferta powinna być dostępna.
  • Willy666
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 23.02.2023, 09:21:53 via Wykop
  • 1
@Willy666: tak, jeśli dotychczasowa umowa dobiega końca, będzie możliwość przedłużenie jej i skorzystania z oferty indywidualnej bądź firmowej.
  • Willy666
krytyk__wartosciujacy
krytyk__wartosciujacy
21.02.2023, 21:09:39
  • 0
@Specjalista_Plus
A co to za włączanie usługi 5G w usłudze na kartę?
Kosztuje to coś? Bo jak sami włączacie to chyba nie
#plusgsm
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 22.02.2023, 09:19:13 via Wykop
  • 0
@krytyk__wartosciujacy: nie, aktywacja usługi nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
pastor_manning
pastor_manning
21.02.2023, 19:23:52
  • 0
Dostałem tak z bomby smsa od 119119 o treści "Usługa 5G została włączona. Data aktywacji: 2023-02-21 20:18:57". Teraz mnie interesuje dwie rzeczy: czy będę musiał za to dodatkowo płacić, a jeśli tak to jak to wyłączyć XD. Mam telefon na kartę, żadne abonamenty albo inne mixy
@Specjalista_Plus

#plus
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 22.02.2023, 09:13:16 via Wykop
  • 0
@pastor_manning: aktywacja usługi nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
PanTadeusz133
PanTadeusz133
13.02.2023, 09:11:18
  • 0
@Specjalista_Plus

1. Chce dostać 200GB w promocji "zgody marketingowe". Mam komunikat "Nie jesteś uprawniony do udziału w promocji 'Bonus za darmo'". Na pewno jestem uprawniony.
2. Próbowałem to zgłosić w aplikacji IPlus. Ale zamiast czatu wyświetla pusty biały ekran (może to wina mojego telefonu który jest dość stary). Jak klikam na ikonkę "wiadomości" to prosi mnie o podanie hasła do konta email, a ja nie chcę go podawać.
3. Na jaki adres
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 14.02.2023, 07:10:27 via Wykop
  • 0
@PanTadeusz133: dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Już przekazałem sprawę dalej do szybszej realizacji.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 13.02.2023, 10:04:19 via Wykop
  • 0
@PanTadeusz133: wiadomość możesz przesłać na adres bok@plus.pl lub skorzystać z tego formularza
W korespondencji należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).

Po wysłaniu wiadomości podaj numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Noicozezebowniemam
Noicozezebowniemam
04.02.2023, 09:42:24
  • 0
#plush Mirki miał ktoś z was problem z włączeniem promocyjnego pakietu 200gb? Do tej pory wszystko śmigało, a teraz po wpisaniu 'zgoda' wyskakuje mi info że ''twoje zgłoszenie do promocji nie może być przyjęte. Nie jesteś uprawniony do udziału w promocji ''Bonusy za darmo''... Dziwne bo nie widzę żadnej zmiany w regulaminie.
  • 15
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 13.02.2023, 08:22:54 via Wykop
  • 0
@mateusz-slusek: postaram się również pomóc. Podeślij swoją sprawę wraz z danymi poprzez powyższy formularz
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 08.02.2023, 13:04:21 via Wykop
  • 1
@Iifeform: przekazałem prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w podanej przez Ciebie sprawie.
  • Iifeform
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 06.02.2023, 10:00:25 via Wykop
  • 0
@Noicozezebowniemam: poprosiłem o weryfikację i przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższą wiadomość.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 06.02.2023, 08:32:17 via Wykop
  • 0
@Noicozezebowniemam: prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 06.02.2023, 07:40:58 via Wykop
  • 0
@Noicozezebowniemam: wspomniany pakiet był już wcześniej aktywowany na tym koncie? A może 100 GB za darmo? Rozumiem, że chodzi o nowo uaktywniony numer?
nukey
nukey
11.02.2023, 17:40:14
  • 0
#plush
Chce wlaczyc 200gb smsem o tresci ZGODA i dostaje sms zwrotny o tresci

twoje zgloszenie do promocji nie moze byc przyjete nie jestes uprawniony do udzialu w promocji bonsuy za darmo

o co biega?
@Specjalista_Plus
  • 13
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 13.02.2023, 06:57:28 via Wykop
  • 0
@mateusz-slusek: prześlij zapytanie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz . Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź.( ͡° ͜ʖ ͡°)
sezar89
sezar89
09.02.2023, 19:26:18
  • 0
#plus

Ktoś mi może wyjaśnić jakim cudem po zakupieniu startera 15 gb na start w żabce,aktywacji numeru i sprawdzeniu ilości zużytych gb (*136#) miałem w nawiasie do wykorzystania 30 gb ? używam 4g
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 10.02.2023, 09:03:54 via Wykop
  • 0
@sezar89: regulamin Promocji „Startery w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” znajdziesz tutaj.
LiDusskA22
LiDusskA22
06.02.2023, 18:39:38
  • 0
Wraz z Mirkiem zakupiliśmy pierwsze M, co wiązało się z wyborem internetu, telewizji itd. Mieszkanie jest w kamiennicy i niestety nie mieliśmy sygnału z aktualnych sieci, więc nadszedł czas na zmiany. Wybraliśmy Plusa, ponieważ jako jedny operator miał zasięg w mieszkaniu. 23.12.2022 zawarliśmy umowę z Polkomtel na telewizję, internet i dwa telefony. W aktualnej promocji mieliśmy mieć 3 miesiące abonamentu na telefon za 1zł i tv na pół roku za darmo. Podczas
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 07.02.2023, 08:14:37 via Wykop
  • 0
@LiDusskA22: prośba o przesłanie przez właściciela opisu sprawy wraz z numerami i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyspieszyć weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
thebestisyettocome
thebestisyettocome
04.02.2023, 20:59:31
  • 0
Ktoś szuka alternatywy dla #orangeflex ? 60zł za 2 numery to troche dużo. szukam czegoś max 40zł z nolimit na dwa numery
#plus #tmobile #siecikomorkowe
  • 6
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 06.02.2023, 16:46:37 via Wykop
  • 0
@thebestisyettocome: można dokonać cesji. Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ: https://bok.plus.pl/article/401
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 06.02.2023, 07:35:19 via Wykop
  • 0
@thebestisyettocome: a może oferta Miśka https://www.plushbezlimitu.pl/duety? Oba numery muszą być na jeden PESEL/NIP.
Mikiedbp
Mikiedbp
01.02.2023, 21:02:35
  • 0
Czy stracę pakiet 1500gb (100gb co miesiąc) jeśli wyłączę pakiet bez limitu + 20gb i w jego miejsce aktywuje bez limitu + 15gb?
#plus @Specjalista_Plus
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 03.02.2023, 09:07:38 via Wykop
  • 1
@Mikiedbp: nie, ponieważ „Bez limitu i 15 GB”, jak i „Bez limitu i 20 GB 5G” to promocje uprawniające do skorzystania z usługi.
  • Mikiedbp
PawelW124
PawelW124
26.01.2023, 10:36:13
  • 1
#telefony #plus @Specjalista_Plus

Jak się włącza tą ofertę?
Kupuje się starter i od razu jest to włączone bez aktywacji żadnymi SMSami?
Chciałbym to załatwić tacie który prawie w ogóle nie dzwoni tylko odbiera telefony i nie używa internetu.

https://www.plus.pl/konto-wazne-rok
  • TrzyGwiazdkiNaPagonie
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 26.01.2023, 11:08:47 via Wykop
  • 1
@PawelW124: tak, promocja powinna uaktywnić się po aktywacji startera. Przed zasileniem konta, dla pewności, możecie zweryfikować kodem *136#, czy usługa dostępna jest na koncie numeru.
Ważne: ta promocja działa w taryfie Prosto na Kartę, więc starter należy nabyć w tej konkretnej ofercie.
Regulamin znajdziesz tutaj.
  • PawelW124
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 31.07.2017, 15:43:10
  • 7
#plus
  • Imperator_Wladek
  • 6REY1MISTERIO9
  • EvineX
  • WykopQ
  • Cronox
  • +2 innych
  • 19
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 24.01.2023, 10:18:13 via Wykop
  • 1
@kunao33: dzięki za numer. Poprosiłem o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
  • kunao33
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 24.01.2023, 09:19:39 via Wykop
  • 0
@kunao33: prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Artur4Life
Artur4Life
22.01.2023, 17:59:03
  • 0
#plus #vowifi #iphone #apple

Kiedy w końcu VoWiFi w Plusie zacznie działać na iPhone? Czy Plus chociaż pracuje nad uruchomieniem tej funkcji? Całkiem poważnie zaczynam się zastanawiać nad przeniesieniem dwóch numerów do #njumobile lub #vectra.

@Specjalista_Plus
  • 2
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 23.01.2023, 09:20:28 via Wykop
  • 0
@Artur4Life: pracujemy, ale na tę chwilę nie znamy daty uruchomienia usługi.
lronman
lronman
11.01.2023, 08:28:09 via Android
  • 0
Hej @Specjalista_Plus dziwna sytuacja, myślałem, że zrobią iż automatycznie mi te paczki z pakietem 100GB będą teraz przydzielać natomiast nadal występuje ten problem, który po złożeniu uznanej reklamacji nadal występuje. Jak widać na screenie pierwszy pakiet, który po reklamacji przyznali widnieje.

Po 72h nie otrzymałem kolejnego pakietu 100GB a konto doładowane na 60zl.

Nie mów, że znów reklamację mam składać i tak przez cały rok, za każdym razem? Może jakiś kod na
źródło: comment_1673425689Am0VKlLTfPAyx4UK1uVQO6.jpg
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 11.01.2023, 09:30:52
  • 0
Witaj @lronman, niestety potrzebna będzie reklamacja. Po jej zgłoszeniu podaj proszę numer sprawy, a postaram się przyspieszyć bieg zdarzeń ;-).
TrexTeR
TrexTeR
08.01.2023, 20:09:20 via iOS
  • 0
Kupiłem niedawną doładowanie za 30. zł do Plusa. Doładowałem i kupiłem pakiet za 30. Pakiet został włączony, pieniędzy mi nie pobrano, tylko pobiera wtedy, kiedy używam internetu o_o o co chodzi? Przedtem byłem w orange i nic takiego nie mialo miejsce, wiec jestem zdziwiony. Tak w Plusie robią po prostu? #plus
  • 3
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 09.01.2023, 10:51:15
  • 0
@TrexTeR: z tego co podajesz to aktualnie na koncie numeru włączona jest promocja z paczką 15 GB. Jak obecnie wygląda sytuacja odnośnie rozliczeń? Po aktywacji usługi nastąpiło przelogowanie urządzenia (wył./wł.)?
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 09.01.2023, 09:30:51
  • 0
@TrexTeR: dotarł SMS potwierdzający aktywację pakietu? Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
artem17
artem17
02.01.2023, 23:43:42
  • 0
Czy w rakowej sieci PLUS jest kontakt chat?
Chciałem rok ważnosci konta odpalić i mam komunikat: "usługa chwilowo niedostępna"
Najlepsze jest, ze nie ma informacji dlaczego, zachłanni operatorzy nie potrafią ogarnąć prostego komunikatora, albo aby wyświetlał kod błedu itp. co za januszerstwo.
W formularzu u nich na stronie jest tylko kilka tematów, nie ma nic typu: zadaj pytanie / mam problem / itp..

#pytanie #siecikomorkowe #pytaniedoeksperta #telefony
źródło: comment_1672703355oovJPz1qJxDraNrzOXAUwB.jpg
  • 3
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 03.01.2023, 07:26:27
  • 0
Taka forma kontaktu jest dostępna. W aplikacji Iplus możesz nawiązać sesję czat z konsultantem. W kwestii usługi Rok Ważności Konta, podaj jaką masz taryfę - kod *147# i aktywne promocje` *136#.
lronman
lronman
19.12.2022, 09:01:56 via Android
  • 0
Dziękuję za pomoc @Specjalista_Plus

Wszystko uzupełnione tak jak powinno być ( ͡º ͜ʖ͡º)

#plus #plush #smartfon
źródło: comment_1671440516zgSRYuHOvRVwAm3qMVdbsC.jpg
  • 11
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 02.01.2023, 12:43:57
  • 0
@truth_Banan0: aby przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji, potrzebuję numer zgłoszenia. Z pozycji tego portalu nie posiadam wglądu do konta numeru.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 02.01.2023, 07:02:09
  • 0
@truth_Banan0: podeślij proszę numer przesłanego zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 19.12.2022, 09:10:01
  • 1
@lronman: cudownie :-) dzięki za informację :-).
  • truth_Banan0
dolan_plusk
dolan_plusk
01.01.2023, 17:37:40 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Działa wam aplikacja #iplus #plus ?
To jest dramaaaaat.
Wołam @Specjalista_Plus
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 02.01.2023, 09:09:26
  • 0
@dolan_plusk: spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji oraz odinstalować, zainstalować ją ponownie. Jeśli dalej będzie występował dany komunikat, prześlij proszę zgłoszenie na mpo@plus.pl
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 02.01.2023, 06:59:00
  • 0
@dolan_plusk: jak aktualnie wygląda sytuacja?
czejzihejzi
czejzihejzi
30.12.2022, 15:23:55 via Android
  • 0
#kiciochpyta #plus #pomocy

Jak wyłączyć wszystkie blokady na numerze telefonu. Chodzi tu o blokady sms premium, MMS premium, ogólnie wszystko. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji
  • 1
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 30.12.2022, 16:54:14
  • 0
@czejzihejzi: informacje o usługach Premium znajdziesz na tej stronie oraz w naszym FAQ
dawidof9
dawidof9
29.12.2022, 16:20:23 via Android
  • 0
@Specjalista_Plus #roaming

Przy takich pakietach:
Aktywne pakiety: Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 12-01-2023 16:12, GIGA BANK (15393980 KBYTES) 12-01-2023 16:12, GPRS Roaming Limiter (215.62 PLN) 10-01-2023 16:01

Co należy zrobić by uniknąć dodatkowych opłat za internet za granicą? (Francja)
  • 4
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 30.12.2022, 09:23:04
  • 2
@dawidof9: dokładnie tak. Zestawienie pakietów i promocji dla poszczególnych taryf znajdziesz tutaj
Więcej informacji o Roam Like At Home zaś tu
  • dawidof9
  • Sheio
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 29.12.2022, 16:54:07
  • 0
@dawidof9: w przypadku darmowego pakietu internetowego (posiadany przez Ciebie GigaBank), na terenie UE nie otrzymasz żadnego pakietu danych. Aby Limit Roamingowy Data został przyznany, należy posiadać aktywny płatny pakiet internetowy.
kobaltowy_roman
kobaltowy_roman
27.12.2022, 13:47:04
  • 0
30 listopada przeniosłem numer do Plusa, po kilku dniach wysłałem SMS o włączenia Disney+ jednak do tej pory nie dostałem maila z dostępem do konta. Ktoś tak miał? Może mail przychodzi dopiero po faktycznym przejściu numeru?

@Specjalista_Plus
#plus
  • 6
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 28.12.2022, 10:51:24
  • 0
@kobaltowy_roman: wiadomość odczytana :-). Przekazałem prośbę o weryfikację i odpowiedź zwrotną.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 27.12.2022, 14:04:54
  • 0
@kobaltowy_roman: prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz

Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
lronman
lronman
15.12.2022, 13:28:50 via Android
  • 0
Wie ktoś kiedy oni dopisują do konta te 100GB? #plush Mam ciągłość jeśli chodzi o doładowania a bonusu brak.

#plush #plus
źródło: comment_1671110930Xvx35xPeOcFJWIiKvs1nBB.jpg
  • 7
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 19.12.2022, 07:16:49
  • 1
@lronman: poprosiłem o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
  • lronman
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.12.2022, 15:59:19
  • 0
@lronman: prześlij zatem proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Specjalista_Plus
Specjalista_Plus 15.12.2022, 14:21:58
  • 0
@lronman:

3. Dodanie pierwszego pakietu 100 GB nastąpi maksymalnie w ciągu 72h od aktywacji Promocji

4. Dodanie kolejnych 11 pakietów po 100 GB będzie następować nie później niż 72h od dnia odnowienia jednego z wariantów pakietów cyklicznych opisanych w § 2 pkt.1 lit c


Regulamin promocji znajdziesz tutaj

Pod kodem *136# pakiet nie jest widoczny?
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 23.06.2022

    Rocznica
  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl