Aktywne Wpisy
brudny_boks +105
na protest rolników w samochodzie za 200k PLN, słaby to PR ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rolnictwo
#ekonomia
#motoryzacja
#rolnictwo
#ekonomia
#motoryzacja
kot_kustosz +313
Prezentuję pierwszy obraz z serii kot Lucek.
Regularnie będę malować jego przygody, zapraszam do śledzenia Luckowej sagi ;)
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#pokazkota #tworczoscwlasna #kitku #malarstwo #rysujzwykopem #humorobrazkowy #koty #pokazmorde #heheszki #chwalesie
Regularnie będę malować jego przygody, zapraszam do śledzenia Luckowej sagi ;)
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#pokazkota #tworczoscwlasna #kitku #malarstwo #rysujzwykopem #humorobrazkowy #koty #pokazmorde #heheszki #chwalesie
Kupić np r1 jak na zdjęciu za 11tys
Mam pytanie dla tych co jeżdżą,
Jakie są koszty? Np opony? Bardzo szybko się zużywają?
W najgorszym przypadku komplet opon i klocków na 2-4 torowania. A może sezon. Koszta są niskie, o ile nie #!$%@?, bo wtedy trzeba naprawić.
Chyba droższe są trackdaye niż serwis moto.
A ogólnie to na motorze jeżdżę 3lata przejechane ok 15tys na 3 różnych maszynach po kraju. w tym 2 szliwy ziczone :c
@kipowrot: poziom początkujący, ale kto wie jak szybko będę progresowal :p
patrz na 400 / 600
długi, ciężki, turbo agresywny, żeby tym na torze coś pokazać, to na prawdę trzeba umieć jeździć, to nie jeździ 'samo' jak nowsze moto :)
Bardzo optymistyczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobre wariaty potrafią opony zajechać w kilka wypadów :)
Opony to sezonu na drodze mogą nie wytrzymać jak jeździsz trochę więcej.
U mnie 3 dni po kilka sesji i koniec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Harundo: to wszystko prawda, oprócz tego, że ninja będzie kosztowała parę groszy. Wszyscy się teraz przerzucają na małe pojemności, małe ninje kosztują więcej niż ta R1
@qps666: torowa opona torowej oponie nie równa, ale tak torówki, nawet semi wymagają dobrego dogrzania żeby to kleiło konkretnie, z drogowymi pod tym względem łatwiej
@amath: chwilowo nie toruje. Po przerwie wróciłem na moto
@Szawagier: Opony nie tylko się zdzierają ale mają też określoną ilość cykli grzewczych po których ich specyficzne właściwości zaczynają zanikać. Cokolwiek napisano powyżej... na torze się uczysz i testujesz swoje limity, szybko zauważysz, że manetka gazu ma ustawienie 0/1 i że na malutkich polskich torach na 150 konnym motocyklu
Pitbike wychodzi tanio, ale i tak drożej niż się uważa, zwłaszcza, jeśli zdecydujesz się na puchar a nie samo torowanko.
Klasa 300 to
@Szawagier: Popieram przedmówcę. Jak jesteś początkujący - nie ładuj się w żadne litry, 600. W Polsce to tylko Poznań + Silesia Ring a gdy dopiero zaczynasz to ani nie wykorzystasz potencjału motocykla ani