Wpis z mikrobloga

@Szawagier: mrf 120/140. Ja posiadam ycf 150 sm. (jeśli jesteś stosunkowo większych gabarytów polecam ycf. Pozycja na nim jest mniej wymagająca niż na mrf)
Żaden motocykl nie wybaczy Ci tylu błędów, nie nauczy szacunku do gazu i prędkości, dobierania odpowiedniej pozycji. No i dodatkowo uczy pokory :D Na polskie małe tory jest naprawdę spoko + dodatkowo możesz zimą po halach kartingowych latać :)
  • Odpowiedz
@Szawagier

Mozą faktycznie przesadziłem z tą r1 ale mimo wszystko wolałbym zacząć na czymś w normalnych rozmiarach


Też tak sobie mówiłem i zacząłem od R6. Teraz stoi nieużywana i się kurzy a ja latam zimą na Pitbike a w sezonie letnim na R3 :)
  • Odpowiedz
U mnie 3 dni po kilka sesji i koniec


@PiotrFr: ale czy to dotyczy opon torowych i mocniejszych maszyn? Ja na 300cc i drogowych oponach zrobiłem już z 10 track dayów i wciąż wygląda względnie dobrze. Na pewno te pierwsze były łagodniejsze, ale teraz już myślę, że obciążam trochę bardziej. Aha, tory małe głównie
  • Odpowiedz
@makzy: @WyjmijKija:

https://pitbike.pl/pit-bike-mrf-kayo-cross/23-pit-bike-mrf-140-rc.html

Mówicie o tych maszynach?
Powiem szczerze że jet to bardzo tania rzecz a do tego nowa :D chyba faktycznie się na to ukierunkuje!
Tylko czy to nie jest bardziej po teren?

Tak BTW mają po 9 i 12km a my ze szwagrem nie wiem co sobie wyobrażaliśmy.. Xd
Chyba jakieś tory z telewizji jak w przypadku oglądania filmów kręconych w samolocie, a potem się wchodzi do Ryanair
  • Odpowiedz