Wpis z mikrobloga

Siemka, cale zycie smigalem na plastikach ale postanowilem ze trzeba miec troche frajdy z zycia i szukam supermoto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tylko enduro/cross tez w sumie fajnie, wiec wpadlem na pomysl, zeby kupic enduro i przerobic na supermoto i zmieniac kola w razie potrzeby.
Czy takie cos ma sens? Opinie na internecie mieszane, jedni powiedza ze spoko opcja, inni ze taka hybryda to ani do jednego ani do drugiego sie nie nadaje i zeby kupic sm i crossa ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Budzet do 18, moze 20k. Na oku mam exc, husqa TE, CRF450R zarejestrowane, wr450f. Chce cos lekkiego i mocnego, tylko jak z serwisowaniem tego po takiej transformacji?

#supermoto #motocykle #enduro #cross #motocross
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TDRaiz: inny zawias, inne hamulce, inne przełożenia, inna geometria.
Oczywiscie mozna przekladac tylko kola i wio,do weekendowego relaksu starczy, aledo hardocorowego upalania czy na tor, to bedzie raczej srednie.
@Kuork: zawsze mnie rozwala to wciskanie xt660, jak ktos pyta o exc, wr itp. Xt to mul dobry na dojazdy do roboty i zeby sobie wokol komina dla relaksu polatac. To nir jest supermoto, tylko raczej taki funbike bez
  • Odpowiedz
@PiotrFr @bocznica @conejo89 Tor i "powazne" upalanie narazie odpada bo skilla 0, chce bardziej zbadac grunt i jesli naprawde mocno siadzie, to kupie tego crossa tak czy siak, tylko teraz chce sie ograniczyc bo mam inne wydatki. Wiec na najblizsze 2 lata chcialbym smigac 60/70% ulica a reszta jakies lzejsze trasy na weekend w terenie. To co wymienilem sie nada do takiego przeznaczenia? Czy lepiej typowe SM i dozbierac
  • Odpowiedz
@TDRaiz: dobra opcja, ja mam dwa komplety kol
Do Husaberga 450, do tego adapter z przodu na tarcze i drugi łańcuch, 5 minut i bzikasz!
W tym budzecie kup se KTM EXC, czy to 450 czy 525, silnik RFS prosty pancerny. A te inne husq/hondy itp to juz tytanowe zawory, ustawianie na plytki i tego typu.

A p---------e typu inny zawias, sprezyny, charakterystyka itp to NIE sluchaj, bo oczywiscie JEST
  • Odpowiedz
@TDRaiz: no to tak jak ci mowie, ja mam dwa komplety i do tskiego amatorskiego jezdzenia na gumie po miescie itp manewrow to nie ma znaczenia czy masz zawias SM/Enduro. Spokojnie mozna super sie pobawic. Ew mozna na regulacji troche podkrecic

Tylko na SM musisz miec inne przelozenie i drugi lancuch, ja mam z przodu zebatke 13z a z tylu na enduro 51 a na SM chyba 43, duzo lepiej
  • Odpowiedz
@Messix: A jak wyglada serwisowanie takiego sprzetu zakladajac jazde po asfalcie? Te same interwaly czy rzadziej? Bo z tego co rozumiem to roznica bedzie ogromna miedzy np. drz 400 sm a enduro na SM w tym wzgledzie
  • Odpowiedz
@TDRaiz: no zalezy jak sie jezdzi, ja niezaleznie czy enduro czy SM to zmieniam olej i filtry co 10 zbiornikow, powietrze co wyjazd/dwa. Remont silnika tski gruby za 7k pln robilem w 2013r i od tsmtej pory w sumie nic sie nie dzieje
  • Odpowiedz