Wpis z mikrobloga

Udało się ukończyć Cyberpunka, pomimo że z początku gra mi się mega nie podobała i przestałem grać po około 2-3 godzinach to teraz wróciłem po dwóch miesiącach i przeszedłem ją tym razem do końca bez większych oporów, no i jednak gra nie jest aż tak tragiczna jak można wyczytać w internetach.

Ogólnie dużo niedopracowanych mechanik i funkcji ale jednak fabuła i misje są całkiem ciekawe i przyjemnie się je wykonuje, nawet poboczne misje są w większości interesujące oraz oryginalne. Te wszystkie wszczepy, ulepszenia i umiejętności na początku przytłaczają ale z czasem traktuje się to jako fajne dodatki. Spoko że podwójny skok nie jest umiejętnością a wszczepem który trzeba zakupić a ten można wykorzystać w kilku misjach.

Zakończenie choć ciekawe to słabo zrobione i czuć niedosyt, ogólnie z-------m tyle różnych postaci a nie miało to żadnego wpływu na grę, pamiętam że nawet w takim Gothicu na początku było się śmieciem i NPC z ciebie drwili a pod koniec gry przepraszali i odzywali się z szacunkiem a tutaj możesz wybić wszystko i jesteś cały czas tak samo traktowany przez NPC no i ogólnie jakoś mało konwersacji jest z postaciami w tej grze.

Bugi są ale kompletnie nie utrudniają rozgrywki, dawniej bugi wywalały grę albo resetowały PC a tutaj co najwyżej samochód albo jakieś postacie się przycinają i teleportują.

Gdybym to kupił na PS4 albo Xbox One za pełną kwotę to bym się w-----ł mocno no ale jednak na PC kupiona gra w promocji za 100 złotych to całkiem spoko cena jak za grę którą spokojnie mogę ocenić na 8/10.

Jak ktoś nie grał to warto zagrać dla fabuły, misji i ogólnie klimatu bo ta gra ma w sobie to coś dzięki czemu jak wsiąkniesz w świat gry to masz ochotę w nim przebywać :X

Ogólnie 30 godzin gry a nie wykonałem wielu pobocznych misji i nawet nie mam całej mapy odkrytej no i pod koniec jechałem już do przodu czym prędzej więc spokojnie gra na 40 godzin.

#cyberpunk2077 #takaprawda #gry
L.....y - Udało się ukończyć Cyberpunka, pomimo że z początku gra mi się mega nie pod...

źródło: comment_1658432029GL3nPG7E5SZkiWLrER1rTD.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@blackmilk: Ludzie jadą po grze ze względu na bugi głównie?

Widziałem jak to wyglądało na PS4 i trzeba przyznać że za sprzedaż tej gry na starej generacji na której ledwo to działało słusznie gracze pojechali po cdp
  • Odpowiedz
@blackmilk: Nad tą grą to musieliby jeszcze pewnie z kilka lat popracować ale pewnie już nie zarobią na tej grze dużych pieniędzy więc standardowo zrezygnują. Mam nadzieję że to obiecane metro, parkur i inne bajery wprowadzą do gry zanim skupią się w pełni na wiedźminie bo inaczej to mega słabo ze strony cdpr.

Ogólnie za sprzedaż nieskończonej gry mam nadzieję że gracze zmądrzeją i nie będą kupować gier na premierę
  • Odpowiedz
Widziałem jak to wyglądało na PS4


@Lesrley: przeszedłem gierkę dwa razy na PS4 i jedyne bugi i glitche jakie widziałem to były na filmikach na yt nagrane na słabych kompach ( ͡° ͜ʖ ͡°) dograj sobie pominięte poboczne questy, bo są równie dobre co główna fabuła
  • Odpowiedz
Gram od razu drugi raz


@Lesrley: zrób inny build, jak grałeś wcześniej bronią palną to idź w ręczną i na odwrót, drugi run dużo lepszy jest, niż pierwszy jak już się wie co i jak, albo co można zrobić inaczej
  • Odpowiedz
@Lesrley: Ludzie nie narzekali aż tak na bugi a na kłamstwa. To miała być gra na setki godzin z różnymi frakcjami, drogami rozwoju. Każdy quest miał być wielowątkowy. Miał być to RPG z krwi i kości gdzie wiele ludzi myślało że Cyberpunk będzie jak Skyrim czy Wiedźmin w przyszłości. Minie dekada a ludzie dalej będą w niego grać odkrywając różne nowości. Miasto miało być pełne randomowych eventow. NPCe miały mieć
  • Odpowiedz
@SzklanyKuc: To akurat prawda, nie śledziłem zbytnio tego tytuł przed premierą więc i nie wiedziałem że aż tak cdpr nakłamał i naoszukiwał.

Trudno się nie zgodzić z tym że to gówniany RPG jeżeli chodzi chociażby o wybory dialogowe i ich wpływ na grę, to już Mass Effect 2 był bardziej rozbudowany pod tym względem. Ogólnie szkoda bo oczekiwania były duże, był duży budżet i dużo czasu na produkcje gry a
  • Odpowiedz
@Lesrley: Mam takie pytanie, jeśli nie chcesz nie musisz odpowiadać na forum, możesz na priv. Ile masz lat? Nie chodzi o to, że dyskryminuję Ciebie ze względu na wiek (za młody, za stary) tylko o pewien punkt odniesienia.

  • Odpowiedz
@Prezydent_Polski: Tylko zwróć uwagę na to że taki Fallout jest po prostu grą cRPG i zamiast masy mechanik, modeli i tekstur które są bardziej złożone w grze w której świat zwiedzamy z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby twórcy gry mogli skupić o wiele więcej sił na tworzeniu po prostu mechanik RPG. Tym bardziej że druga część o której wspominasz a która jest bliźniaczo podobna do pierwszej części jest po prostu
  • Odpowiedz
@Lesrley: Oczywiście, że to dwie różne gry bo jedna z nich jest zajebista a druga to crap. A tłumaczenie, że w falloucie mieli więcej czasu to trochę przypał, bo nikt cedepowi poza samym cedepem nie układa grafiku poza samym cedepem.
  • Odpowiedz
@Prezydent_Polski: nie chodzi o czas ale zwyczajnie dużo łatwiej wrzucić mechaniki RPG do gry turowej z widokiem izometrycznym i to jeszcze na dodatek do drugiej odsłony gry na tym samym IP niż do dużej otwartej gry 3d z masą innych mechanik :X
  • Odpowiedz
@Lesrley: No, gdyby robili to na pół gwizdka jak z cyberpunkiem to może i łatwiej. Zresztą, skoro jest to takie łatwe to czemu w cybergównie tego dobrze nie zrobili. Bo co, bo im graficzka za dużo czasu zajęła? No wybacz, ale jak się tak ustawia priorytety to potem ludzie w grę nie grają. Co, w herosy 3 też łatwiej było zrobić niż 2 czy jedynkę bo gotowe assety? To czemu
  • Odpowiedz