Aktywne Wpisy
exori_vis +158
Sprzedam Wam fajny protip. Kiedyś miałem managera który chciał wywierać presję i do zadania które estymowałem dałem większa estymatę niż on się spodziewał. I on na to „No nie, przecież to tylko wyciągnięcie z bazy danych i zwalidowanie”. Ja zaniemówiłem i zagotowało się we mnie lekko. Udostępniłem swój ekran, wszedłem do repozytorium i powiedziałem - „Tutaj jest repozytorium kodu, jest dla każdego otwarte. Proszę, pokaż mi, zrób Pull Requesta - jak to
luxkms78 +186
Mirki, jak to jest, że ZTM może stosować wręcz złodziejskie techniki przy wystawianiu mandatów? Używam biletów miesięcznych na karcie PEKA od 3 miesięcy. Zgodnie z informacją na stronie PEKA:
"Dla posiadaczy biletów okresowych sieciowych lub na trasę nie ma obowiązku zbliżania karty do czytnika przy wejściu i wyjściu z pojazdu."
To też nic z biletem nie robiłem. Dostałem mandat za brak transferu biletu do czytnika. Kontroler mnie powiadomił na miejscu, że skoro bilet mam i jest opłacony to nie mam płacić mandatu tylko złożyć reklamację, tak więc zrobiłem.
Teraz reklamacja została odrzucona z powodu braku transferu biletu (co jest niezgodne z informacjami z ich własnych pytań i odpowiedzi) i muszę zapłacić 2x większą kwotę + ustawowe odsetki.
Przecież każda normalna prywatna spółka upadła by w takim modelu działalności, ale jako że ZTM i PEKA są miastowe to jest spoko. A Pani na infolinii mi mówi że oni też mają problemy bo nikt im nie płaci mandatów xD i że mogę złożyć skargę na kontrolera 151 na ztm@ztm.poznan.pl
Pytanko Mirasy do Was, co się stanie jeżeli nie zapłacę tego mandatu, czy ZTM walczy z pasażerami w sądzie czy po roku mamy przedawnienie i koniec problemu?
@bizus12345: Nie ma obowiązku zbliżania. Transfer to coś innego.
@bizus12345: Słusznie
Kupując bilet przez internet:
- zaznaczasz, że przeczytałeś regulamin, w którym jest informacja o konieczności aktywacji
- po dokonaniu płatności masz na stronie przypomnienie o konieczności aktywacji
- przychodzi do Ciebie email z przypomnieniem o konieczności aktywacji
Czego Ty jeszcze oczekujesz? Że po każdym kupnie bilety przyjdzie do Ciebie do domu pracownik ZTM Poznań z karteczką w zębach?
@bizus12345: masz obowiązek. Mogles kupic w okienku i nie mialbys problemu.
Dobrze tak pieniaczowi
Przecież jeśli nie widział go na pece to pokazujesz na stronie że masz i tyle.
Na przyszłość czytaj
@retardo: dokładnie tak, ale wydaje mi się, że OP może się opisywać w trochę lepszym świetle niż miało to miejsce. Więc może ten tekst powinien być skierowany do niego. Reklamacja odrzucona, ale jeśli w niej napisał, że są złodziejami i że nie ma w regulaminie nic o transferze i on go nie zrobi (bo z tego co pisze, to transferu nadal nie wykonał), to nic dziwnego. OP już