@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: zależy, jeżeli helpdesk znajduje się w innej części miasta albo chociaż w granicach kraju to nie problem, raz jak zgłaszałem problem z globalnym softem to była to zadzwonił taki hindus, że ni #!$%@? nic nie zrozumiałem co mówił XD
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: kto pracował w helpdesku i obsługiwal dzbanów nie potrafiących korzystać z komputera tez sie w cyrku nie śmieje ( ͡°͜ʖ͡°)
@twoj_starrry: gorzej, jak dzbany jednak trochę ogarniają i wiedzą, że "a próbowałaś restartować?" nie jest remedium na wszelkie problemy świata ( ͡°͜ʖ͡°)
Czasem mi sie wydawalo, ze ci ludzie wysylali te zgloszenia jako pretekst zeby zrobic sobie przerwe, bo czesto jak zaczynalem z kims dzialac to problemu juz samoistnie w ogole nie bylo.
gorzej, jak dzbany jednak trochę ogarniają i wiedzą, że "a próbowałaś restartować?" nie jest remedium na wszelkie problemy świata ( ͡°͜ʖ͡°)
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: Ale zazwyczaj jak to słyszą, to wiedzą lepiej, że restart nie pomoże. Wbrew pozorom akurat na 50%+ takich przypadków działa.
Czasem mi sie wydawalo, ze ci ludzie wysylali te zgloszenia jako pretekst zeby zrobic sobie przerwe, bo czesto jak zaczynalem z kims dzialac to problemu juz samoistnie w ogole nie bylo.
@twoj_starrry: To się nazywa magiczny dotyk informatyka ( ͡°͜ʖ͡°)
@somskia: ja miałem kiedyś helpdesk w szkocji i jeszcze mieli chyba jakieś najtańsze słuchawki. Wolał bym się z hindusem dogadywać niż z nimi, nic nie szło zrozumieć z tym ich akcentem, a po angielsku gadam całkiem dobrze.
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: I te 3 linijkowe emaile, z których gówno wiadomo o co chodzi, żadnego założonego biletu, żadego logu albo powodu zamknięcia Twojego biletu xD Kto pracował z hindusami ten w cyrku się nie śmieje.
Hello, project is not running. Be aware that I know PO, PMO and GTFO. Kindly do the needful. Have a wonderful day. - Pajeet Kupta CC: you@corpo.com +198 other
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: no witam z drugiej strony. Zakladasz ticket i mailujesz z screnami. To naprawdę pomaga zrozumieć problem. Podstawa jest poprawna ścieżka diagnostyki, bardzo czesto tickety laduja w niewłaściwym teame, a ow ludzie gdy widza cos kompletnie z kosmosu raczej zamkna ticket.
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: pewnie dzwonisz mówiąc "no nie działa mi, coś kliknęłam i nie działa, nie wiem co, pan jesteś z IT to pan wiesz, ja muszę maila na 16 wysłać" to czego się spodziewasz?
Czy jeżeli mam 35 lat to w razie w jest szansa na to że powołają mnie do wojska? Jak jestem mgr inż to idę na szeregowego lumpa czy coś więcej na start? Pytam bo nie wiem kiedy #!$%@? do Chorwacji.
#pracbaza #zalesie
źródło: comment_1658133444Ae2E9kKbzi3BTO96tiZJGz.jpg
Pobierz( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1658142347sXKHuo7dw9seWh424cagDi.gif
Pobierz@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: na wszystkie nie, ale na 60% spokojnie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Czasem mi sie wydawalo, ze ci ludzie wysylali te zgloszenia jako pretekst zeby zrobic sobie przerwe, bo czesto jak zaczynalem z kims dzialac to problemu juz samoistnie w ogole nie bylo.
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: Ale zazwyczaj jak to słyszą, to wiedzą lepiej, że restart nie pomoże. Wbrew pozorom akurat na 50%+ takich przypadków działa.
@twoj_starrry: To się nazywa magiczny dotyk informatyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@somskia: ja miałem kiedyś helpdesk w szkocji i jeszcze mieli chyba jakieś najtańsze słuchawki. Wolał bym się z hindusem dogadywać niż z nimi, nic nie szło zrozumieć z tym ich akcentem, a po angielsku gadam całkiem dobrze.
Kto pracował z hindusami ten w cyrku się nie śmieje.
Hello, project is not running. Be aware that I know PO, PMO and GTFO.
Kindly do the needful. Have a wonderful day.
- Pajeet Kupta
CC: you@corpo.com +198 other
źródło: comment_1658151161UTUo8xM4X9YrNKzDlXYVOG.jpg
Pobierzźródło: comment_1658153118JBwPB1tADtLUv4RlNju5n5.jpg
Pobierz