Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@oskiro: O to ja w piątek:

X: nie działa, pomóż
K: zrób tak i tak, jak nie zadziała to do ciebie zejdę
X: nie działa, choć
K: przychodzę,
  • Odpowiedz
@miroslaw_anonowski Ty o screenach, a często zdarza się tak, że po drugiej stronie (na helpdesku) siedzi obsrany student, czy praktykant. Wg mnie to jest najczęstszą przyczyną słabego helpdesku, bo osób doświadczonych raczej nie ma. Memy na temat helpdeskow nie wzięły się z czapy niestety :(

Pomijając fakt, że jakby ktoś mi w wiadomości pisał "tickety" "teamy" to uznałbym ze startu, że podniecony praca w korpo (bez urazy) zrobi jakaś zadymę, zadania,
  • Odpowiedz
@miroslaw_anonowski Źle to wybrzmiało. Trafiałem ja i moi koledzy przeważnie na osoby "próbował Pan restartować". Potrzebujesz szybko załatwić problem, wysyłasz człowiekowi logi, screeny, no wszystko. Oczywiście wcześniej sam próbowałeś ogarnąć, szukać w google, pytać kumpli, na podstawie swojej wiedzy.

W odpowiedzi po wielu próbach (które sam robiłeś kilka razy przed kontaktem bo coś tam ogarniasz ale masz nadzieję, że temu człowiekowi się uda) dostajesz info, że trzeba poczekać, helpdesk musi się
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@krolwsi: spoko, w takim przypadku bierzesz jego kierasa w cc i piszesz ze "dear wykop managers, woukd like to bring to your attention case #2137 ive provided all nesscascery detail retard this one. In my mind this case here seems to be hung at some point, could you please advise where this process got stuck.? im looking foward for hearing from.you" gwarantuje Ci, ze dostaniesz update w 15
  • Odpowiedz
@miroslaw_anonowski No ja wiem, że mógłbym tak zrobić i poszłoby szybciej/sprawniej. Jestem jednak z natury człowiekiem, który nie lubi kręcić komuś tematów i cierpliwie czekam i w sumie też spoko bo moja robota się opóźnia - a ja mam podkładkę, że helpdesk mnie wstrzymuje (jeszcze nigdy mi nie była potrzebna). :) Ogólnie to tak w sumie pewnie dalej będę miał #!$%@?. :(
  • Odpowiedz