Wpis z mikrobloga

@jerry_owies: czyli uznajesz, że nie ma żadnego postępu w tej dziedzinie???
Tak samo pewnie mówili spawacze z linii produkcyjnych... nigdy nas nie zastąpią to tylko metalowe patyki ze spawarką xD
@jerry_owies: nie odpowiedziałeś na pytanie, jest postęp czy go nie ma???

Z GPT3 coś takiego zapewne już można zrobić, wystarczy go wytrenować na rozmowach z obsługi określonego call center, na problemy które rozwiązują konsultanci byłby w stanie odpowiedzieć a na nierzeczowe pytania odpowiedzieć podobnie jak ludzki konsultant.

Edit: i usuń to durne zdjęcie bo nic nie wnosi, jest nie w temacie, zajmuje dużo miejsca.
@jerry_owies: to powiedz programowi żeby wszedł na call i zrozumiał co dokładnie chce klient który sam nie wie czego chce, powodzenia


Usunięty post bez durnego zdjęcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)