Aktywne Wpisy

Twórca tego mema zapomniał, że w tym kraju psiarzy, Pan Marcin pójdzie siedzieć za zabicie psa mieczem xD (co pokazał przykład tego dziadka, który w obronie własnej zabił pitbulla siekierą i został aresztowany)
#heheszki #psiarze #humorobrazkowy
#heheszki #psiarze #humorobrazkowy
źródło: temp_file7524328165835118537
Pobierz
ryhu +444





Kilka faktów.
Polacy najczęściej posiadają 13-letnie auto z przebiegiem 180 000 km.
Nie ma znaczenia, czy benzyna czy diesel, na liczniku ma być 180 000 km.
I nie ma znaczenia, czy auto ma 10 lat, czy 20 lat. Ma być 180 000 km na liczniku.
Im starsze auto, tym Niemiec mniej jeździ. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A teraz do wspomnianego znaleziska. Wybór padł na 10-letniego Forda, diesel w kombi, z magicznym przebiegiem 187 000 km i od handlarza.
Inna popularną bajką jest "kupiłem dla córki, ale ona nie chce", często w przypadku Toyoty - Yaris, Aygo, Opla - Corsa, Astra, Skody - Fabia, VW - Polo, Golf itd. Już od trzech różni ludzi słyszałem ten sam tekst. Co ten łojciec, tylko by auta córce kupował, a ciemiężcy nic się nie należy?
Polaków się oszukuje, bo tego oczekują. Patologia rynku samochodów bierze się z obu stron:
a) handlarz chce sprzedać drogo jak najgorszy szajs;
b) Polak chce kupić jak najlepsze auto poniżej ceny rynkowej, opierając się na mitach (duży przebieg w dieslu zły, francuska elektryka, niemieckie solidne, solidne japończyki itd.).
Nie usprawiedliwiam handlarzy - to patologia, nigdy nie kupiłem i nie kupię w polskim komisie auta, żadnych handlarzy. Tylko prywatne oferty. Ale na potępienie zasługują też klienci, którzy wprost przyznają się do bycia głupkami.
Można się nie znać na silnikach, skrzyniach. Nie trzeba być ekspertem i nie możemy oczekiwać, że każdy Polak będzie się znał na motoryzacji. Ale pomiędzy byciem ekspertem a laikiem jest spore spektrum wiedzy, którą można nabyć w kilka minut w internecie.
#motoryzacja #samochody #autohandel
źródło: comment_1655285567xyyAgKWS1vKJNYcJ4FRTRl.jpg
Pobierz