Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wpadłem na taki pomysł, może głupi, może mądry, nie wiem. Chciałbym wziąć kredyt gotówkowy na 30k na zakup samochodu i ogarnąłem, że kredyty gotówkowe mają duże RRSO i tak pożyczając 30k trzeba później oddać dobre 40k. I tak wpadłem na szatański pomysł, żeby wziąć sprzęt na raty 0% w jakimś Mediaku i sprzedać go, nawet ze stratą 2-3k – nadal będzie się to bardziej opłacać niż oddawać do banku 10k (pomijam tutaj logistykę i nerwy związane ze sprzedażą sprzętu). Jest jeszcze drugi haczyk w postaci podatku od sprzedaży takiego sprzętu, ale tutaj myślę, że da się coś wykombinować.

Od razu mówię, że nie jestem programistą20k i nie mam działalności, działam na UoP i mam 5-cyfrowe netto, ale nie jest to kosmos. W związku z tym, istnieje też opcja przeczekania 2-3 miesięcy i kupna za gotówkę, z oszczędności i to jest najsensowniejsza opcja, ale nie chciałbym tak schodzić z oszczędności i poduszki (i zrobić to jak najszybciej, przed jesienią), no i wolę spłacać 500zł raty zamiast wydawać 30k oszczędności.

A może moja rozkmina jest totalnie z d*py xD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#kredyt #kredytygotowkowe #pieniadze #ksiegowosc #samochod #raty

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #628e86385b7f91b6f6275950
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 15
@statystyczny_yt: Kiedyś, zupełnie przypadkiem zrobiłem taki myk - kupiłem w Leroy (istotne - na raty 0%) piec gazowy za kwotę 5k. Okazało się, że się rypnąłem przy kupnie i kupiłem nie ten model, a nie mieli na szybko tego co potrzebowałem więc wymiana nie wchodziła w grę. Zadzwoniłem na infolinie co zrobić bo kredyt uruchomiony. A więc jak poleciła pani na tel, pojechałem do Leroya, oddałem w zwrotach i dostałem 5k
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1