Wpis z mikrobloga

O tym jak wydymała mnie pszczółka Maja z Kownat . Wykopki chciałem ostrzec wszystkich korzystających z usług złodziejskiego parku rozrywki jakim jest maja land . Na początku tego miesiąca kupowałem bilety dla siebie i dla syna tzw. Karty roczne uprawniające do całorocznego wejścia . W skutek błędu i wykrzaczenia się ich strony dokonałem płatności dwukrotnie w odstępie minut na te same dane i na to samo nazwisko kart rocznych . Gdy zorientowałem się że gotówka została mi ściągniętą z konta podwójnie zgodnie z zaleceniem Pani w kasie skontaktowałem się z customerservice@majalandkownaty.pl . Kompletnie mnie olali napisali że nie przewidują zwrotów za bilety . Od tamtej pory nikt mi nie odpisuje na moje maile, minęło już ponad dwa tygodnie a ja postanowiłem że nie odpuszczę gnojkom .I pojadę z nimi najpierw w społecznościówach a na koniec doprawię UOKIKiem. Złodzieje wiedzą że oczywistą oczywistością jest że niema fizycznej możliwości żeby jedno #dziecko korzystało z dwóch kart rocznych jednocześnie a karta jest imienna . #dzieci #oszukujo #majaland #zlodzieje #afera
Pobierz
źródło: comment_1652935071KCrsmwd1eTyDCpiSGPagI8.jpg
  • 76
@rivers666: paypal nie ma chargebacka tylko to się nazywa paypal dispute, jeśli zgłaszasz bezpośrednio do paypala. Jeśli do operatora karty to wtedy faktycznie mowa o chargebacku, nawet jeśli było płacone paypalem

@Ziutek_Grabaz: wut xd nie wiem jak to dokładnie w Polsce działa, ale pracuje dla zagranicznej firmy posiadającej prawie 200 sklepów internetowych na prawie całą Europę podpiętych do jednego systemu i nic nie trzeba potwierdzać, klient kontaktuje się z operatorem
@wankiel to w duzej mierze zależy od osoby rozpatrującej chb po stronie operatora. Są kozaki co znajda jakis kruczek i odbijają odrazu jak tylko dostana dokumenty od was i beda was bronic az do arbitrażu jak mają czego bronić. Sa tez tacy co nie maja pojecia i akceptują wszystko. O jakich potwierdzeniach piszesz? Proces wyglada tak jak napisalem. Posiadacz karty-bank posiadacza karty-operator płatności-organizacja i wy dostajecie prośbe o dokumenty które potwierdzają płatność.
@wacek901: Typie, jeśli tak piszesz oficjalną reklamację to nie dziwię się, że mają Cię za łba, który odpuści. Gramatyka leży, interpunkcja leży, a dodanie emotikony to już apogeum żenady. Reklamacja powinna być napisana językiem urzędowym lub choćby zbliżonym do niego, a nie potocznym rodem z messengera.
Typie, jeśli tak piszesz oficjalną reklamację to nie dziwię się, że mają Cię za łba, który odpuści. Gramatyka leży, interpunkcja leży, a dodanie emotikony to już apogeum żenady. Reklamacja powinna być napisana językiem urzędowym lub choćby zbliżonym do niego, a nie potocznym rodem z messengera.


@Staryan0na: Nie zesraj się, dużo poważniejsze maile niż gówno-reklamacja pisałem w takim stylu i nikt nie umarł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pokaże log z systemu, że z ip kupującego wykonano 2 transakcje na podaną kwotę. Albo rachunek z danymi osobowymi.


@Gigamesh: I co to jest za dowód? Uważasz, że logi "systemu" (xD) to jakieś źródło prawdy objawionej
#!$%@?ę już od tego, że
a) sama usługa została wykonana tylko raz, bo gówniak nie wejdzie 2 razy więcej na 2 bilety
b) klient ma prawo odstąpić od umowy
Emotikony w oficjalnym piśmie świadczą o niedojrzałości nadawcy lub niekomptetencji - wybierz właściwe.


@Staryan0na: O niedojrzałości to świadczy to, że przejmujesz się czy ktoś czytający te reklamacje nie ma kija w dupie i co sobie o tobie pomyśli ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
@wacek901: miałem identyczna sytuację z #!$%@? pizząhat. Ni z tego ni z owego dwa takie same zamówienia. W punkcie anulowali jedno ale powiedzieli że mam po kasę zgłosić się do infolinii. Infolinia oo długim oczekiwania stwierdziła że nie jest to możliwe xD oraz że mam wrócić po kasę do punktu. Nawet właścicielka punktu zadzwoniła i powiedziała abym poczekał kilka dni że kasa wróci. Po dwóch tygodniach znowu przepychanki a kasy brak.